کد خبر: ۵۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی بر هیچ کس پوشیده نیست. فضایی که در نزدیکترین حالت به هر شخص بوده و اگر آن را جزئی جدانشدنی از فعالیت­های روزمره نپنداریم، اما فاصله گرفتن از آن کار دشواری است. گویی فضای مجازی در تک تک لحظات روزمره خیل عظیمی از افراد بخصوص نسل جوان همراه­ترین همراه است.

با پذیرفتن این واقعیت، می توان هوشمندانه از این بستر در جهت ارتقای کیفی اهداف خاص و در زمینه­های تخصصی متعددی استفاده نمود. بخصوص در شرایط پیش آمده که آموزش مجازی تنها راهکار پیشگیری یا جبران عقب افتادگی آموزشی است، استفاده از ابزارهای مجازی اهمیت بیشتری یافته است.

در این راستا، اپلیکیشن حاضر با نام CyberSurgeon (جراح مجازی) توسط دکتر سروش سابیزا (متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز)، آقای پویا نجف کوچک و خانم آیدا رضائی پور (دانشجویان سال آخر دکتری دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز) صرفاً با هدف آموزش جراحی تهیه و در معرض استفاده قرار داده شده است.

مخاطبان این اپلیکیشن، دانشجویان و علاقمندان رشته­های پزشکی و دامپزشکی با گرایش جراحی و تکنسین­های اتاق عمل می­باشند. CyberSurgeon سعی دارد تا با ارائه بسته­ای کاربردی و با ارائه تصاویر، کلیپ­های آموزشی، توضیحات متنی و همچنین ارائه منابع مطالعاتی جراحی، آموزش اصول جراحی را لذت بخش و آسان تر نماید. این اپلیکیشن به آموزش تصویری همراه با ارائه­ی کلیپ آموزشی بالغ بر 100 الگوی بخیه، آشنایی با اصول استریلیزاسیون، آشنایی با وسایل و ... می­پردازد. امید است مجموعه حاضر رضایت مخاطبان را فراهم سازد. انشاالله تصمیم بر این است تا در ادامه و با افزودن مباحث مباحث جراحی و ارائه­ی آموزش تصویری، این اپلیکیشن بروزرسانی گردد.

- جهت دانلود به لینک: http://cafebazaar.ir/app/?id=cyber.surgeon.app&ref=share  مراجعه نمائید.

- بنا بر اعلام نظر دکتر سروش سابیزا، هیچگونه منافع مالی از این اپلیکیشن متوجه ایشان نمی­شود و کلیه عواید مادی آن به سایر تهیه کنندگان بر می گردد.

دکتر سروش سابیزا

(متخصص جراحی و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز )

آقای پویا نجف کوچک و خانم آیدا رضائی پور

(دانشجویان سال آخر دکتری دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز)

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چمران اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
2
بسیار عالی استاد عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
کار نوینی است. موفق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
جراحی چمران بی نظیره
DVM
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
بسیار کاربردی. دیگه نیاز به جمع آوری فیلم بخیه ندارم
نظر شما
ادامه