کد خبر: ۵۷۲۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: فرد متخلفی که اقدام به واکسیناسیون و درمان دامها بدون اخذ پروانه اشتغال از سازمان دامپزشکی نموده بود به مرجع محترم قضایی معرفی شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «محمود ترخاصی» در ادامه گفت: طبق قوانین سازمان دامپزشکی کشور کلیه افرادی که در بخش دارو و درمان بخش خصوصی دامپزشکی فعالیت می کنند بایستی دارای مجوز فعالیت از این سازمان باشند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: بخش دارو و درمان دامپزشکی سالهاست طبق اصل 44 به بخش خصوصی دامپزشکی واگذار شده و در حال حاضر دو دامپزشک و سه نیروی مایه کوب در قالب بخش خصوصی در این شهرستان فعالیت دارند که همگی دارای مجوز لازم و فارغ التحصیل دامپزشکی هستند؛ در حال حاضر برای بخش مشکان و نوده انقلاب نیاز به دامپزشک بخش خصوصی داریم که دارو و درمان این بخش ها را برعهده گیرند.

سرپرست شبکه دامپزشکی در پایان به کلیه همکاران بخش خصوصی خود نیز تاکید نمود: هر دامپزشک و یا سایر رده ها که در بخش دارو و درمان قصد فعالیت دارد بایستی دارای مجوزهای لازم باشد و از بکارگیری افراد فاقد مجوز جدا بپرهیزند چرا که اقدام آنها نیز تخلف و از طریق هیئت بدوی استان پیگیری خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
تو آذربایجان غربی سیکل،دیپلم،فوق دیپلم،همه دارن درمان ، جراحی و تلقیح و همه چی انجام می دن.فوق دیپلم همه کار درمانی از پرولاپس گرفته تا جراحی و درمان و تلقیح و غیره انجام می ده.
دامپزشک
|
Philippines
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
متاسفانه هیچ نظارتی در این مورد در شهرستان ها وجود ندارد و برخوردها موردیست
نظر شما
ادامه