کد خبر: ۵۷۲۴۹
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مجید کوشکی» نیز در گفت‌وگو با حکیم مهر اظهار داشت: خراسان رضوی تنها استان کشور است که ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، به شکل تمام و کمال در آن اجرا می‌شود ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ نگاهی به عملکرد مدیران و مسئولین استان خراسان رضوی، حکایت از این دارد که رویکرد اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی این استان، تجلی‌گاه برقراری یک رابطه تعاملی میان بخش دولتی و خصوصی بوده است. علت این اتفاق، در یک جمله مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی خلاصه می‌شود: «اگر روزی بخواهیم معضلات کشور به شکل بهتری مدیریت شود، باید به بخش خصوصی بها دهیم. کمااینکه امروز به مدت ۴۰ سال مدیریت بخش دولتی را در همه قسمت‌ها تجربه کردیم و دولت هر شاهکاری را که داشته، در این مدت انجام داده است.»

 «دکتر احمد شریعتی» این پیشنهاد را مطرح می‌کند که باید از محل دریافت عوارض در بخش دامپزشکی ازجمله کشتارگا‌ه‌ها، مراکز بسته‌بندی، واردات و... حق و حقوق بخش خصوصی را به شکل آبرومند پرداخت کنیم.
تنها استان کشور که ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی در آن اجرا می‌شود

در این میان رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی نیز عملکرد مدیر کل دامپزشکی استان را تایید می‌کند و به حکیم مهر می‌گوید: «خراسان رضوی تنها استان کشور است که ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی، به شکل تمام و کمال در آن اجرا می‌شود که البته دلیل اصلی این اتفاق، همکاری‌ها و همراهی‌های دکتر شریعتی است.»

 «دکتر مجید کوشکی» در گفت‌وگو با حکیم مهر، ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، می‌گوید: «از طریق تعامل بخش دولتی و خصوصی، از ۳ ماه پیش موفق شدیم ماده ۱۹ را در استان خراسان رضوی اجرایی کنیم.»

این مساله بهانه‌ای شد تا به سراغ  «دکتر احمد شریعتی» مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی برویم و دقایقی را با او به گفت‌وگو بنشینیم.

حکیم مهر: آقای دکتر، عملکرد شما نشان داده که در طول مدت فعالیت، تعامل مثبتی با نظام دامپزشکی و بخش خصوصی داشته‌اید. علت این رویکرد شما چه بوده است؟

من نه تنها نسبت به بخش خصوصی دامپزشکی، بلکه نسبت به بخش خصوصی کل کشور یک دیدگاه دارم و آن این است که اگر روزی خواسته باشیم معضلات کشور به شکل بهتری مدیریت شود، باید به بخش خصوصی بها دهیم. امروز به مدت ۴۰ سال مدیریت بخش دولتی را در همه قسمت‌ها تجربه کردیم و دولت هر شاهکاری را که داشته، در این مدت انجام داده است. من معتقدم با توجه به اعتبارات و شرایط دولت، بخش دولتی دیگر جایگاه و وسع آن را ندارد که بیشتر از این روی حل مسائل و مشکلات جولان دهد. بنابراین بخش خصوصی است که می‌تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند. طبیعتا در حوزه دامپزشکی نیز، همه این دیدگاه را دارند. البته از نظر من در حوزه دامپزشکی، خیلی بخش خصوصی و دولتی معنایی ندارد. من به اقتدار و توسعه دامپزشکی فکر می‌کنم و اصلا برای من مهم نیست که دولتی است یا خصوصی.

با توجه به امکانات محدود در سازمان دامپزشکی با این حجم زیاد فارغ‌التحصیلان، توجه به بخش خصوصی می‌تواند هم در خدمت‌رسانی سریع به مردم موثرتر باشد و هم در دور زدن خیلی از بروکراسی‌های اداری کمک کند. باید از این همکاران عزیزی که با این شرایط و گرفتاری‌ها درس خواندند و مدرک گرفتند و الان شرایط کار در بخش دولتی برای آنها مهیا نیست، حمایت کرد و دست آنها را گرفت و به آنها کمک کرد.

حکیم مهر:‌ ارتباط شما با نظام دامپزشکی استان به چه شکل است؟

اتاق من همیشه به روی اعضای نظام دامپزشکی استان باز است. من به مسئول دفتر خودم سفارش کردم که همکاران بخش خصوصی و همچنین اعضای شورای نظام و... در هر شرایطی که قصد مراجعه داشته باشند، نیاز به وقت‌گیری ندارند، مگر اینکه در جلسه‌ای باشم که نتوانم پذیرای عزیزان باشم. در غیر این‌صورت روزی نیست که به شکل صمیمانه و دوستانه با رئیس نظام جلسه نداشته باشیم و مسائل و راهکارها را بررسی نکنیم؛ خصوصا امسال که در کمیته فنی ما نقش نظام اوج گرفت.

بنده تاکید کردم که در جلسات کارگروه‌های مخلتف کارشناسی و در کارگروه شورای فرهنگ، اعضای نظام دامپزشکی هم حضور داشته باشند. چرا که فرقی بین نظام و دولت نمی‌بینم و خدا را شکر که در طول دوران مدیریت، ضرری از این جهت نکردم. چه در زمانی که رئیس نظام بودم و چه الان که چند سالی است مدیر کل هستم، در سایه تعامل توانسته‌ایم هم از حقوق مسئولین فنی دفاع کنیم و هم در اشتغالی که باید در این بخش انجام شود، توفیقات خوبی به دست آوریم. البته این را نیز نباید فراموش کرد که درسوی مقابل هم همیاری و همکاری متقابلی از نظام دامپزشکی شاهد بوده‌ایم.

حکیم مهر: از نظر شما مهمترین مشکل بخش خصوصی دامپزشکی در حال حاضر چیست؟

مهمترین مشکل بخش خصوصی دامپزشکی مثل همه جاهای دیگر امنیت شغلی است. علی‌رغم اینکه تلاش زیادی در جهت قطع ارتباط مالی همکاران با کارفرما صورت گرفته، اما همچنان اعتقادم بر این است که این عزیزان امنیت شغلی ندارند و لازم است که برای امنیت شغلی آنها کاری کرد. حتی من به سازمان، نمایندگان و مراجع مختلف نامه نوشتم که حتی‌الامکان پیشنهاد من این است که باید از محل دریافت عوارض در بخش دامپزشکی ازجمله کشتارگا‌ه‌ها، مراکز بسته‌بندی، واردات و... بتوانیم حق و حقوق بخش خصوصی را به شکل آبرومند پرداخت کنیم.

علی‌رغم اینکه کارفرماهای ما عمدتا انسان‌های نجیب و زحمت‌کشی هستند، اما به هر حال مسئولین فنی خیلی احساس امنیت در این قسمت ندارند و امنیت شغلی آنها مشکل اصلی ماست. با توجه به افزایش قیمت در بازار و گرانی‌های اخیر، درآمد همکاران ما در بخش خصوصی با این درصد تورم در مقایسه با سایر حرفه‌ها اصلاً مناسب نیست و باید فکری به حال آن کرد.

حکیم مهر:‌ مهمترین اقدامی که در سال ۹۸ کردید، چه بود؟

ما خیلی تلاش کردیم که در راستای قطع ارتباط مالی همکاران کار کنیم. با همکاری خوب نظام دامپزشکی جلسات مختلف برگزار کردیم که منجربه این شد که بتوانیم تا حدودی، نه به صورت کامل، این قطع ارتباط مالی را رقم بزنیم. الان از طریق همان شرکت نظام سبز با همکاری نظام دامپزشکی مرکز، این فرایند درحال وقوع است و فکر می‌کنم که اتفاق مبارکی است.

اما ما همزمان با این قضیه و شروع خوبی که داشتیم با مشکلات شرکت‌ها، کارخانه‌جات، کشتارگاه‌ها و انجمن‌ها مواجه شدیم. به هر حال اینها هم مشکلاتی دارند و زمانی که دچار رکود می‌شوند، مدیریت آنها، مدیریت پارادوکس‌هاست. از یک طرف باید مراقب باشیم که کارفرماها و کشتارگاه‌ها در سال جهش تولید به مشکل نخورند و از آن طرف، درآمد و معیشت همکاران بخش خصوصی. اما در کل به نظرم اتفاق خوبی در خراسان رضوی افتاد و تا جایی که من پیگیری می‌کنم، قراردادهای جدید بر مبنای تعرفه‌ها و قطع ارتباط بسته می شود.

حکیم مهر: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام‌گذاری شده است. اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در زمینه جهش تولید چه اقداماتی را در دستور کار دارد؟

در سال جاری بیشترین جلساتی را که برگزار کردیم، با محور جهش تولید بوده است. بنده در این خصوص کارگروهی را مشخص کردم و برای همه عزیزان توضیح دادم زمانی که امکانات و اعتبارات ما کم است، تنها راه برون‌رفت از این شرایط و کمک به جهش تولید، رفع برخی بوروکراسی‌های اداری، کمک به سرعت گرفتن تولید و تسریع در صدور مجوزها و پروانه‌ها است. این مساله می‌تواند هم درخصوص صدور پروانه‌هایی باشد که برای همکاران خودمان صورت می‌گیرد و هم صدور پروانه‌هایی که برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها، دامداری‌ها و... صورت می‌گیرد. در این زمینه کارگروه مشخص کردیم و از آنها اکیدا خواستیم که به طور کلی کار امروز را به فردا موکول نکنند. اگر می‌توانند پروانه‌ای را ظرف یک هفته صادر کنند، آن را به ۲ هفته موکول نکنند و اگر می‌توانند آن را ظرف یک روز صادر کنند، به ۲ روز تبدیل نکنند. دوستان نیز با ما هم‌‌قسم شدند که کار و تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیرند.

اگر تولید نباشد و شرکت‌ها، کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار نکنند، در وهله اول تامین امنیت غذایی اتفاق نمی‌افتد و در مراحل بعد شرایط برای حضور همکاران و مسئولین فنی بهداشتی ما مهیا نمی‌شود. بنابراین این مساله کاملا دو طرفه است و باید هر دو بخش را همزمان با هم داشت. تلاش ما این بوده که اگر در مسیر تولید، دست‌اندازی وجود دارد، آن را برداریم. حتی طرحی را برای اولین بار اعلام و مصوب کردم و در جلسه گفتم که به جای اینکه مردم، شرکت‌ها، کارخانه‌جات و همکاران به سمت ما بیایند و بگویند مشکل داریم، ۲ گروه را مشخص کردم که آنها به جاهای مختلف سر بزنند مشکلات خود را بگویند. در این راستا خود ما دست به کار شدیم و چندین انجمن صنفی را قبل از اینکه آنها بیایند، ما رفتیم و در محل آنها حضور پیدا کردیم.

ما باید ابتدا مشکل‌یابی کنیم و بعد به دنبال رفع مشکل باشیم. اگر این روحیه نهادینه شود و رفع بروکراسی‌ها و تعامل وجود داشته باشد، من فکر می‌کنم هم تولید کننده و هم مسئولین فنی بهداشتی، انسان‌های بسیار شریف، نجیب و کم توقعی هستند. ما باید به‌عنوان کاتالیزور عمل کنیم و یک ارتباط صمیمانه، درست مانند همان ارتباطی که بین نظام دامپزشکی و اداره کل ایجاد کردیم، همان را باید بین کارفرما و مسئول فنی بهداشتی ایجاد کنیم، بدون اینکه اختلالی در اعمال نظارت‌های بخش مسئولین فنی بهداشتی ایجاد شود. ضمن اینکه این دوستان وظیفه خود را انجام می‌دهند، آن طرف قضیه هم کمک حال بخش خصوصی باشند و در مقابل آنها قرار نگیرند و در کنار هم باشند. مسئولین فنی نظارت بهداشتی انجام دهند، بخش خصوصی هم حقوق بدهد و ما هم بتوانیم نقش خود را در این مثلث به خوبی ایفا کنیم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

  

انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
12
فعلا كه ناظرين شرعي حقوقشون از محل عوارض تامين مي شود ........... يه صد سالي از قافله عقبيم بنظرم
ناظر بهداشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
6
نگاه بهداشتی در دامپزشکی از بین رفته و فقط بحث آمار و افزایش تولیده....
خدا بخیر بگذرونه...
اول بهداشت و امنیت غذایی سپس تولید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
5
0
استان کردستان خیلی وقت بحث ماده ی 19 داره اجرا میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
چرا دروغ میگید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
انصافا استان کردستان با جدیت دکتر ورمقانی کوشا و انجمن صنفی پر تلاش قدمهای سازنده ای برداشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
........... تو روز روشن!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
........................ اوضاع مسئولین فنی در استان کردستان انقدرها هم خوب نیست .................. چرا همیشه سعی در کتمان حقیقت و خوب نشان دادن اوضاع دارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
3
2
استان اصفهان چندین ساله که ماده ی 19 از طریق انجمن صنفی به نحو احسنت در حال پیگیری می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
4
میطمئن هستید فقط در خراسان .هیمن الان همکاران ما در استان زنجان 4 سالی هستش که در کشتارگاه صنعتی طیور دراه طبق تعرفه حقوق می گیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
1
استان ............ بهيچ وجه ماده ١٩اجرا نميشه
وضعيت مسوولين فني اسفبار...
حمايت نظام دامپزشكي در حد صفر
پاسخ ها
حرفهای یک کودک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
احسنت،اما لطفا زین پس نفرمایید نظام دامپزشکی، بلکه بفرمایید اداره کل و دیگر هیچ...
جواب به پاسخ های کودک
| Germany |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
مشکل همون اداره کل هستش و بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
3
مازندران خصوصا مرکزی هم در بعضی از قسمتها مانند مراکز بزرگ طبق تعرفه می دند. همه ی اینها بستگی به جدیت اداره کل داره
ناشناس
|
Canada
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
3
ای کاش بفکر افزایش تعرفه های ناچیز خدمات بخش خصوصی دامپزشکی باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
1
شما کجا ها را بررسی کردید که بهترین و تنها ترین استان در اجرای ماده 19 شدید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
7
با سلام
با توجه ب اینکه بنده مسئول فنی هستم (استان خراسان رضوی) این موضوع شاید ب گفته اقایون در مورد قراردادهای سه ماه پیش صحت داشته باشه ک بعید میدونم اما در مورد سایر قراردادهای قبل اين تاریخ این موضوع رعایت نشده و با توجه ب تماس های با نطام استان راهکاری برای این امر نداشتن.
حکیم مهر بهتر است بجای رجوع مستقیم ب مسئولین و تنها اکتفا کردن ب مصاحبه سراسر تایید قبلا ب جامعه مسئولین فنی در استان مراجعه و آمار درستی در دست داشته باشد تا مصاحبه حالت چالشی داشته باشد
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
2
2
سلام. شما عزیزان اگه از صد قدم 10 قدم واسه دامپزشکان محترم برداشتید هیچ کاری واسه کاردان ها و کارشناس های عزیز انجام نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
3
1
احسنت به دکتر شریعتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
4
خراسان رضوي تاكنون رييس نظام ومدير كل همراه وهماهنگ تاكنون نداشته وفكر نكنم بعد اين دو عزيز تكرار هم بشود
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
1
بهتره با آمار دقیق صحبت بشه‌.استان خراسان رضوی فعلا داره آهسته یه قدمهایی بر میداره.ان شالله هر چه زودتر قرادادها طبق اصول بسته بشوند.ودستهای پشت پرده قطع گردد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
1
جناب دکتر گرامی
تمام‌ هم و غم دولت اینه که کوچیک بشه، شما میخواین این مسئولین فنی رو هم به ساختار دولت اضافه کنین؟
......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
نه این که به ساختار دولت اضافه بشوند.بحث این است که برای جلوگیری از پایمال شدن حقوق مسئولین و دستیاران بهداشتی حقوق از جای دیگر تامین شود پمثلا در غالب عوارض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
واقعاً...
همین الان هم نصف افراد رو از ادارات حذف کنی، آب از آب تکون نمیخورد
باز میخاین مسئول فنی رو به این ساختار اضافه کنید!!!
یه چندتا واکسن میزدن که الان همون رو هم بخش خصوصی میزنه، چهارتا بازدید میرن که فقط من باب عرض ادب به آقایون کارفرماست

ادارات هم کوچیک بشن و اصلن حذف بشن اتفاقی برای دامپزشکی نمی افتد چه بسا بهتر هم بشود
دامپزشک
|
Finland
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
1
تا زمانی که تشکیلات سازمانی و خصوصی و اموزش دامپزشکی به جایگاه بهداشت محور وزارت بهداشت ملحق نشود خیلی از مشکلات حل نخواهد شد. همانطور که دکتر شریعتی گفتن اول باید مشکل را پیدا کرد تا بتوان انرا حل کرد. مشکل اصلی عدم تناسب جایگاه تشکیلاتی دامپزشکی با وظایف محوله ان است. خیلی سریعتر از اینها بایداقدام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
لطفا برید از مسئولین فنی تحت نظارت وزارت بهداشت وضع و حالشون روبپرسید بعد نظر بدید در اینخصوص
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
1
2
بزارید از محل عوارض دامپزشکی تسری رو پرداخت کنید بعد برید سراغ بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
2
حالا که تو استان خراسان رضوی ادعای این چنینی مطرح شده .خواهشا اسمامی شرکتهایی که قانون نظام سبز بسته اند رو اعلام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
پنج نفر كشتارگاه سپيد گوشت خراسان
سه ماهه حقوق از طريق سبز سلامت ميگيريند
از حسابداري شركت كه به شركت سبز سلامت واريز ميكند بپرسيد
وخيلي هاي ديگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
بالغ بر 300 مسول فنی در استان دارید فقط 5 نفر!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| France |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
اسامي بيشتر ميخواين به نظام استان خراسان مراجع بفرماييد
به نظر ٣٥قرارداد نوشتن در سه ماه گذشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
1
خدایایی حقوق این بیچاره کادر بهداشتی خوردن داره.از آه مظلوم بترسید که دامن گیره
همکار دامپزشک
|
Germany
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
2
2
از نظر تعامل بخش خصوصی و دولتی و همراهی بین اداره کل و شورای نظام استان، خراسان رضوی سرآمد همه استانهاست. این اجرای ماده ۱۹ برطبق قراردادهای جدید و با پشتوانه عالی هم الان چند ماهه برطبق توافق نامه ای که وجود دارد کامل اجرایی شده است.
هیچ استانی بدین شکل اجرا نمیکند. پس همکاران سایر استانها بدون غرض نظر بدهید و شوراهای استانهای دیگر با تعامل با ادارات کل سعی در اجرای کامل ماده ۱۹ داشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
انتقاد نيست
كسي باور نميكند اجراي دقيق وقطع ارتباط مالي بين كارفرما ومسئول فني را
به نظرم حكيم مهر گزارشي از اجراي سه ماهه اين ماده در خراسان رضوي را با مصاحبه با مسئولين فني كه قرارداد بستن وحقوق در يافت ميكنند تهيه كند تا افكار عمومي دامپزشكي كشور اقناع شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
2
متاسفانه اداره‌کل استان‌ ............ حتی حال ندارند با یک نامه تعرفه ۹۹ را به واحدها اعلام کنند.الان کارفرمایان اعلام می کنند که بروید نامه بیارید اما هیچکس پیگیر نیست.اوضاع اسفناک است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
1
واقعا حکیم مهر اگر بتواند بصورت در بستر فضای مجازی و با حفظ احترام و شخصیت همکاران مبالغ را رصد و اعلام کند که خیلی خوب میشد و لااقل یک منبع برای صحبت در این خصوص داشتیم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
فنی کارخانه خوراک حقوق ۱۲۰۰ اعتراض مساوی با اخراج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
ان شالله این روند با جدیت انجمن صنفی و نظام دامپزشکی و حمایت و قاطعیت اداره کل ادامه دار باشد و تمامی قراداهای مسئولین فنی بهداشتی زحمتکش شفاف بشود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
1
نظام محترم چرا تعرفه های حقوق امسال را به شبکه ها کتبا اعلام نکردید که شبکه ها بتوانند کتبا به کارفرماها ابلاغ کنند؟
الان اواخر اردیبهشت ماه است.
اقای مدیر کل این مسایل پیش پا افتاده و بدیهی چرا باید در حوزه ریاست شما بلاتکلیف بمونه؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
واقعا نظر جایزی بود.راستی چرا؟ ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
خدا رو شکر و با تشکر از انجمن صنفی اصفهان، حقوق طبق تعرفه است. امیدوارم در همه ی شهرها این چنین شود.
نظر شما
ادامه