کد خبر: ۵۷۱۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

«دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت: نظارت بهداشتی اکیپ های سیار و مستقر ما در ایام خاصی مانند ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح شروع می شود و تا زمان فعالیت مراکز عرضه و فروشگاه ها ادامه دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رادیو گفتگو، برنامه "صبح و گفتگو" با موضوع طرح تشدید بازرسی ماه رمضان (نظارت بر عملکرد کشتارگاه ها و مراکز عرضه) و در ارتباط تلفنی با «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور پخش شد.

«دکتر رفیعی پور» با اشاره به اعمال بازدید و نظارت های بهداشتی در 365 روز سال از مزرعه تا سفره مردم گفت: نظارت های بهداشتی اکیپ های سیار و مستقر در ایام خاصی مانند ماه مبارک رمضان، عید نوروز، عید قربان و عید فطر از ساعت 8 صبح شروع می شود و تا زمان فعالیت مراکز عرضه و فروشگاه ها ادامه دارد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به وجود هزار تن فرآورده خام دامی مانند شیر، عسل، تخم مرغ، گوشت قرمز و آبزیان و ماکیان افزود: اگر این فرآورده های خام دامی شرایط نگهداری مناسب یا تاریخ انقضا نداشته باشند قطعاً از چرخه توزیع خارج و با دستور مقامات قضایی معدوم می شوند.

این مقام مسئول در "مجله صبحگاهی رادیو گفت و گو"، یادآور شد: بیش از 600 تن فرآورده خام دامی در 15 روز طرح تشدید نظارت نوروزی غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم شدند.

رفیعی پور در پایان برنامه "صبح و گفتگو" رادیو گفت وگو، با اشاره به دقت ویژه و نظارت سازمان دامپزشکی کشور بر کیفیت و بهداشت فرآورده های خام دامی تأکید کرد: فروشندگان و رانندگان نیز باید با رعایت حفاظت فردی و مسائل ایمنی و بهداشتی مانند استفاده از لباس و دستکش و کلاه از انتقال ویروس خطرناک کرونا به فرآورده های خام دامی جلوگیری کنند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
4
آیا تشدید ایام نوروزی و سپس تشدید کرونا تمام شده و یا رسیدیم به مرحله تشدید به توان 3

ماه بعد هم تشدید برای مسافرتهای تاستانی و در شهریور هم تشدید در محرم داریم


من میگم اسمش رو بذاریم: تشششششدییییییییید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
باز هم تشدید
مگه قبل و بعد از تشدید فرقی با هم داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
1
آقا ما یه سوال از بازرسین محترم و زحمتکش و کار بلد ................ داریم:
بازرسی یعنی رفتن توی سوپرپروتئین خواندن تاریخ تولید بسته بندی مرغ؟!
و بعد عکسش را بگیرین تو سایت بگذارید؟ و اسمش را بگذارید تشدید نظارت؟
مردم عادی سواد خوندن تاریخ تولید را ندارند؟
انصافا چند درصد از شما بزرگواران قدرت تشخیص دام تلف شده از دام ذبح شده در مغازه قصابی را دارید؟
چند درصد باقیمانده دارو را در عضله گوسفند می تونید تشخیص بدید؟
چند درصد از شما بعد از تشخیص تخلف بدون هماهنگی با مسئول شهرستان و بدون توجه به سفارش و تلفن مقامات شهرستان و استان پیگیر مراحل قضایی کار هستید؟
بعد سوال این است ضبط و "معدوم سازی" افتخار محسوب میشه؟
معدوم سازی گوشت و مرغ هدر دادن سرمایه نیست؟
تو دنیا گوشت و مرغ بدون نظارت را میریزند تو چاه؟
چرا هماهنگ نمی کنید تبدیل به پودر گوشت و ... بشه تا متصدی واحد عرضه گوشت مقاومت نکنه در مقابل اجرای قانون و یه درآمدی هم براش داشته باشه؟
همه این معدوم شدنی ها را مخصوصا در این دوران "تشدید"! جمع کنید و به یه کارخانه تولید مکمل و ... یا به باغ وحشی چیزی بدید. به خدا اگه همت کار را داشته باشید انجام شدنی است
..................................
نظر شما
ادامه