کد خبر: ۵۷۰۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب در اولین جلسه کاری خود با بخش خصوصی گفت: با توجه به اینکه یکی از تخصصی ترین ارگانهای بهداشتی دامپزشکی می باشد. اما نتوانستیم به خوبی نقش دامپزشکی را در تولید و بهداشت جامعه تبیین کنیم و خانواده بزرگ دامپزشکی در غربت به سر می برد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «محمود ترخاصی» در ادامه اظهار کرد: جزء معدود سازمانهایی هستیم که هم در تولید و هم تامین سلامت نقش مستقیم داریم و اکثر شاغلین دامپزشکی فارغ التحصیلان این رشته هستند.

وی افزود: در کل دامپزشکی خصوصی و دولتی نداریم. همه یک خانواده هستیم به نام دامپزشکی با وظایف مشخص و تعیین شده و هرکدام بایستی با حساسیت و اصولی وظایفمان را به نحو احسن انجام بدهیم؛ کلیه نظریات کارشناسی ما بایستی دارای مستندات کافی باشد و در بیشتر مواقع با هم فکری و برگزاری جلسات تخصصی امور مربوط به بیماریهای دام و طیور را پیگیری و حل کنیم.

وی در ادامه افزود: هر روز هفت نیروی فنی دامپزشکی در دامداریهای شهرستان در حال مایه کوبی و ایمن سازی دامها در کل سال می باشند و این کار پرزحمت در ماه مبارک رمضان، گرمای تابستان و... ادامه دارد. از کلیه شاغلان دامپزشکی شهرستان تقاضا دارم خود از هویت دامپزشکی و عملکرد فنی خود دفاع کنند و به این باور برسند که آنها نیروی تخصصی هستند و مسئولیت بزرگی در حفظ وحراست از سرمایه های دامی کشور، کنترل و پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک و تامین امنیت غذایی از مزرعه تا سفره را بر عهده دارند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
با سلام مدیریت محترم‌حکیم مهر چرا مثل کانال معلمان یا نطامی از حقوق ما دفاع نمیکنید..چرا ضریب رسته بهداشتی ما رو که باید توی حکم حقوقی بچه های دامپزشکی بخوره مثل پزشکان چرا حرفی و اقدامی نمیکنید چرا که الان ریس سازمان مدیریت کافی نداره چرا هز دکتر صفری در احقاق این حق تلاش نمیکنید..اصلا میدونید ضریب رسته بهداشتی چیه؟...
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| United Arab Emirates |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
بله جناب دکتر، عده کثیری در مورد فوق العاده شغلی اطلاع دارند ولی راه حل کار از ستادی های بالا تنها نیست این پایین باید حرکت بکنه که از بالا هم همراهی کنه
حق گرفتنیه
نعیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
گرسنه ایم دو ماهه بیکاریم
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
این خبر خیلی شبیه خبر یکی از شبکه های دامپزشکی خراسان جنوبیه؟؟!!!!! حتی فونتش هم عوض نشده ....مگه داریم مگه میشه؟؟؟
نظر شما
ادامه