کد خبر: ۵۷۰۶

حکیم مهر - در پی نقل مطالبی درباره لزوم سوزاندن سگ‌های ولگرد از قول رئیس نظام دامپزشکی استان فارس در خبرگزاری ایسنا و انتشار دوباره آن در حکیم مهر، دکتر احمدرضا تابع بردبار در نامه‎ای به مدیرمسئول حکیم مهر توضیحاتی درباره انتشار این خبر داده که عیناً به اطلاع بینندگان محترم حکیم مهر می‎رسد :

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر لطفی‌زاده

مدیریت محترم حکیم مهر

سلام علیکم

احتراماً در خصوص خبری با موضوع "در آستانه روز جهانی دامپزشکی، یک دامپزشک مسئول اعلام کرد : سگ‌های ولگرد را باید در کوره‎های لاشه‌سوزی سوزاند / تعطیلی 9 دانشکده دامپزشکی!" که در سایت حکیم مهر به نقل از سایت ایسنا منعکس گردیده است به اطلاع می رساند که نشست خبری مورخ 9/2/90 با حضور مدیرکل دامپزشکی استان فارس و رئیس نظام دامپزشکی استان فارس برگزار شد که مطلب فوق به اشتباه از اینجانب نقل قول گردیده و صراحتاً اعلام می‌نمایم که هیچگونه اظهار نظری در خصوص این موضوع ننموده‌ام و همچنین در مورد تعطیلی 9 دانشکده دامپزشکی، منظور دانشگاههای آزاد اسلامی استان می‌باشد که رشته کاردانی دامپزشکی ارائه می‌نمودند و بعلت عدم استقبال دانشجو همگی تعطیل شده‌اند.

ضمناً 2 حلقه CD که شرح کامل نشست خبری مورخ 9/2/90 می‎باشد به پیوست ارسال می‌گردد. همچنین مراتب اعتراض درج خبر اشتباه نیز به خبرگزاری ایسنا کتباً اعلام گردید. خواهشمند است موضوع را طی اصلاحیه اعلام فرمایید.

من الله التوفیق

دکتر احمدرضا تابع بردبار / رئیس نظام دامپزشکی استان فارس

 

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر ، دو CD مربوط به این خبر، دریافت نشده و قرار است از طریق نظام دامپزشکی استان فارس از طریق پست به حکیم مهر ارسال گردد.

ضمناً تیتر خبری که قبلاً منتشر شده کاملاً صحیح بوده و به نظر می‎رسد تنها باید دامپزشک مسئول دولتی را جایگزین دامپزشک مسئول غیردولتی نمود!

 

خبر مرتبط :

 
 
نظر شما
ادامه