کد خبر: ۵۶۹۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون در سطح استان بالغ بر 700 مغازه و یا محل عرضه مرغ زنده و کشتارهای قاچاق آن پلمب شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر امید حاج‌محمدی» امروز اظهار داشت: در خصوص پیشگیری از بیماری‌های ویروسی کرونا در عرصه دامپزشکی با تیم مشترک و اعزام کارشناسان بسیاری از واحدهای عرضه مرغ زنده و قصابی‌ها پلمب شدند که در دهه‌های اخیر بی‌سابقه بود.

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در سطح استان بالغ بر 700 مغازه و یا محل عرضه مرغ زنده و کشتارهای قاچاق آن پلمب شده در حوزه کشتار قاچاق دام نیز با بیش از 250 مورد در استان برخورد کرده‌ایم.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: توانستیم از ادامه فعالیت واحدهای غیرمجاز و غیربهداشتی با جدیت و پروتکل جدید مقابله و جلوگیری کنیم، که خوشبختانه تا حد زیادی موثر بوده است.

وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا علاوه بر جمع‌آوری مکان‌های عرضه مرغ زنده و کشتار غیرمجاز دام ضدعفونی میادین دام کشتارگاه با نظارت‌های بهداشتی شدت بیشتری گرفته است.

حاجی‌محمدی ادامه داد: در فروشگاه‌ها با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مشکل خاصی نداریم در کشتارگاه‌‌ها هم ناظر بهداشتی و هم ناظر ذبح شرعی حضور دارند و عملیات ضدعفونی نیز قبل و بعد از کشتار انجام می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست، حتما از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز اقدام به خرید مرغ بسته‌بندی و گوشت قرمز کنند.

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
0
سوال بزرگ
این مراکز پلمپ شد. اوکی. چرا به متولیان این مراکز آموزش و امکانات داده نشد تا بصورت بهداشتی و درچارچوب قوانین دامپزشکی کارشون رو انجام بدن؟
.....................
ناشناس
|
France
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
2
همه که الان باز هستند. شهر کرمانشاه رسما کشتار غیر مجاز دام و فروش مرغ زنده بدون هیچ محدودیتی در محله های اصلی انجام می شود کسی هم کاری به این افراد ندارد و کم کم از دید مردم مجاز شناخته می شوند.
ناشناس
|
France
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
پلمپ کشتار قاچاق دیگه چیه
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
0
2
بايد بومي خود شهر باشيد تا بتونيد مشكلات اساسي رو متوجه بشيد و دلسوزانه خدمت كنيد
................
نظر شما
ادامه