کد خبر: ۵۶۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری ویدیو کنفرانس که از وزارت بهداشت برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره ویدیوی منتشر شده در زمینه خوردن ادرار شتر برای درمان کرونا بیان کرد: این‌که هر فردی برود ادرار شتر را مصرف کند که وزارت بهداشت ناظر بر حریم خصوصی افراد نیست. در این زمینه نه کار ویژه‌ای داریم و نه اطلاعاتی. شتری هم که در آن کلیپ وجود دارد، عربی نیست و نژادی از کشور‌های سردسیر است. احتمالا خواص آن با هم متفاوت است!

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر کیانوش جهانپور» ادامه داد: روزی در هند گفته می‌شود که از ادرار گاو استفاده شود و ممکن است روزی کسی در جایی از دنیا رفتار دیگری داشته باشد. این افراد ممکن است مشکلات شخصیتی و اجتماعی داشته باشند.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: علم طب، تجربی است و تک تک گزاره‌های آن قابل اصلاح و ویرایش است. گزاره‌های طبی در طول تاریخ تجربه شده و اگر سودمند نباشد کنار می‌رود. ولی وقتی گزاره‌ها توسط برخی افراد به منابع مقدس منسوب می‌شود، دیگر قابل تست نیست و بر مبنای مغالطه اتفاق می‌افتد. باز هم از این رشته کار‌ها ادامه پیدا می‌کند و شاید این موارد برای انبساط خاطر افراد باشد و بیش از آن قابل ارزش نیست.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
پزشک نوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
.......... احادیث رو مسخره میکنی؟؟؟
نظر شما
ادامه