کد خبر: ۵۶۸۵۸

با قرنطینه شدن شهروندان و خلوت‌شدن شهر‌ها این بار پنگوئن‌ها به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع کرونا موجب قرنطینه شدن شهر‌های بسیاری در جهان شد. با قرنطینه شدن شهر‌ها و ماندن شهروندان در خانه‌ها حالا برخی خیابان‌های خلوت جولانگاه حیوانات شده است. در حالی که حدود ۱۰ روز پیش بازی کردن گوسفندان در یک پارک بازی در کشور ولز و ورود یک اسب آبی به خیابانی در نپال خبرساز شده بود اکنون پرسه چند پنگوئن در خیابان‌های یک شهر آفریقای خبرساز شده است.

در ویدئویی که به تازگی در توئیتر منتشر شده ورود دست کم سه پنگوئن به یکی از خیابان‌های شهر کیپ تاون، پایتخت آفریقای جنوبی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این پنگوئن‌ها که به نظر می‌رسد با مشاهده خیابان‌های خالی از ماشین و انسان متجعب شده اند در حال قدم زدن دیده می‌شوند.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۹۴۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «فکر کنم آن‌ها در حال رفتن برای خالی کردن بانک هستند!» کاربر دیگر نوشت: «آیا آن‌ها در جستجوی آدم‌ها هستند؟»

گفتنی است؛ پرسه این چند پنگوئن در خیابان‌های کیپ تاون در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز پرسه یک اسب آبی در یکی از خیابان‌های کشور نپال خبرساز شده بود. این حیوان در حال عبور از خیابان به یک عابر پیاده حمله ور شده بود.

 
نظر شما
ادامه