کد خبر: ۵۶۷۹۸

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: زمانی که ارز 4200 تومانی برای واردات خوراک دام و طیور حذف شد، تولیدکنندگان فریاد زدند و کسی به دادشان نرسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صاحب نیوز، «حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی» در خصوص معدوم سازی جوجه های یک روزه اظهار کرد: این کار قطعاً یک حرکت غیر انسانی است؛ معدوم کردن جوجه ها اقدامی است که حقیقتاً قلب انسان را به درد می آورد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت برای نهاده های خوراک دام و طیور ارز دولتی را حذف کرد؛ بنده بارها با وزیر ضعیف صنعت، معدن و تجارت و سرپرست جهاد کشاورزی مکاتبه کردم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت ارز 4200 تومانی نهاده های مورد نیاز خوارک دام و طیور را که جزء ضروریات بوده به ارز نیمایی تبدیل کرد و این در حالی رخ داد که طبق گزارش دیوان محاسبات 4/8 میلیارد دلار از بودجه سال ۱۳۹۷ گم شده است.

وی افزود: برخی ها این ارز 4200 تومانی را گرفتند و تعهدات خود را انجام ندادند؛ به عبارت دیگر یک سری ویژه خوار و رانتخوار در حال اجحاف حق دیگران هستند.

موسوی لارگانی بیان کرد: هر چند که توجیه می کنند که این حرکت مرسومی در جهان است اما این کار در یک کشور اسلامی درست و انسانی نیست.

وی تصریح کرد: زمانی که ارز 4200 تومانی برای واردات خوراک دام و طیور حذف شد، تولیدکنندگان فریاد زدند و کسی به دادشان نرسید؛ کسانی که در این حرکت غیر انسانی کوتاهی کردند باید پاسخگو باشند.

 

نظر شما
ادامه