کد خبر: ۵۶۷۲۴

ویدئوی بادبادک بازی یک میمون در پشت بام به ویدئویی داغ در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع کرونا در جهان و بدنبال آن قرنطینه شهر‌ها موجب اتفاقات عجیبی در جهان شده است. یکی از این اتفاقات عجیب هجوم حیوانات به شهر‌ها و مناطق مسکونی پس از خلوت شدن این مناطق بوده است.

در حالی که هفته پیش ورود یک اسب آبی به یکی از شهر‌های نپال به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد، به تازگی بادبادک بازی یک میمون به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این میمون بعد از قرنطینه خانگی مردم از فرصت پیش آمده استفاده کرده و در پشت بام یکی از منازل مسکونی اقدام به بادبادک بازی کرد.

در ویدئویی که «سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند در توئیتر خود منتشر کرده است این میمون را در حال بادبادک بازی نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این حیوان روی پشت بام در حالی که طناب بادبادک را در دست خود گرفته تلاش می‌کند تا آن را کنترل نماید. یکی از افراد محلی که با دیدن این صحنه مات و مبهوت شده بود با تلفن همراه خود ویدئویی از آن تهیه کرد. هنوز محل دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده است.

سوسانتا با کپشن «انقلابی بخاطر قرنطینه خانگی مردم در حال رخ دادن است. یک میمون در حال بادبادک بازی. بله مطمئنا این یک میمون است.»

این ویدئو پس از انتشار در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ بیننده داشته است. همچنین انتشار آن واکنس کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: این میمون در حال نگاه کردن و یادگرفتن است. این حیوان بخاطر مردم نتوانسته بود مهارت خود را به نمایش بگذارد. حالا با قرنطینه این میمون فرصتی ارزشمند پیدا کرده تا آن را انجام دهد (استعدادش را به نمایش بگذارد.)

گفتنی است؛ پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد.

 

نظر شما
ادامه