کد خبر: ۵۶۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
قابل توجه دانشجویان و اساتید دانشکده‌های دامپزشکی:
نرم‌افزارها و برنامه‌های رایانه‌ای «آناتومی مجازی حیوانات» شامل آناتومی سگ، آناتومی اسب، آناتومی گربه، آناتومی گاو و آزمون عصب‌شناسی می‌باشد ...
 
 

حکیم مهر: تولیدکنندگان و اعضای گروه «ابزارهای آموزش مجازی دامپزشکی» در دانشگاه ایالتی کلرادو آمریکا اعلام کردند، نرم‌افزارها و برنامه‌های رایانه‌ای «آناتومی مجازی حیوانات» شامل سگ، اسب، گربه و گاو و آزمون عصب‌شناسی خود را به صورت رایگان تا تاریخ یازدهم تیر ماه سال جاری (اول ژوئیه سال 2020 میلادی) در دسترس تمامی، مدیران، مسئولان و اساتید دانشکده‌ها و فعالان آموزشی سراسر جهان که در حیطه دامپزشکی در حال تلاش و توسعه به روش‌های آموزشی نوین که مبتنی بر «سامانه‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی» آنلاین و اینترنتی هستند، قرار داده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کانال آموزش مدرن علوم زیستی، اعضای گروه «ابزارهای آموزش مجازی دامپزشکی» که به اختصار «VVET » نامیده می‌شود در دانشگاه ایالتی کلرادو (CSU)، علت این اقدام را شیوع بیماری «کرونا» عنوان کرده است.

این گروه از توسعه دهندگان برنامه‌ها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای، که تمرکز خود را در زمینه روش‌های نوین و به روز جایگزین‌های آموزشی در یادگیری رشته دامپزشکی معطوف کرده است، از طریق «سامانه‌ مدیریت یادگیری الکترونیکی» (LMS )، مجموعه محصولات «آناتومی مجازی حیوانات» که به اختصار «VAA» نامیده می‌شود را بدین شیوه از طریق بستر اینترنت ارائه می‌دهد.

تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به تارنمای اختصاصی این گروه در دانشگاه کلرادو به نشانی: www.cvmbs.colostate.edu/vetneuro از برنامه‌های آناتومی مجازی حیوانات که شامل آناتومی سگ، اسب، گربه و گاو و لینک آزمون رایگان عصب‌شناسی در رشته دامپزشکی است، ضمن آگاهی از برنامه‌ها و تولیدات آتی برنامه‌نویسان «VVET »، اطلاعات بیشتری کسب نموده و همچنین از طریق پست ‌الکترونیکی به نشانی: vvet.csu@gmail.com با سرپرست‌ مربوطه در «VVET » ارتباط برقرار کرده تا توضیحات بیشتری از آنچه را که جهت استفاده از محصولات آنان لازم است دریافت نموده و نیز از چگونگی کارکرد بستر برنامه‌های آموزشی و یادگیری آنلاین، قوانین و دیگر جزئیات مربوط به استفاده از مجموعه «آموزش مجازی آناتومی» اطلاع کافی به‌دست آورده و سؤالات خود را با اعضای «VVET» در میان گذاشته و با آنان در تعامل قرار بگیرد.

نهاد «VVET» به صورت غیرانتفاعی مدیریت می‌شود و با هدف ارائه رایگان نرم‌افزارهای مجازی رایانه‌ای در بستر اینترنت و به شیوه آنلاین، و نیز پیشرفت و توسعه برنامه‌ها و نرم‌افزارهای نوین آموزش و یادگیری با تکیه و استفاده از فناوری‌های جدید تشکیل شده است.

نخستین پروژه‌ی آنان تحت عنوان «آناتومی مجازی سگ» ارائه شد که توسط دانشکده علوم دامپزشکی و زیست‌پزشکی (CVMBS ) و بسیاری دیگر از بنیادها و شوراها و اعضای علمی در آمریکا و همچنین توسط دیگر مجامع علمی بین المللی، مورد تحسین و پشتیبانی قرار گرفت. البته لازم به ذکر است که نیاز به حمایت مالی بیشتر سازندگان و برنامه‌نویسان این مجموعه آموزش مجازی دامپزشکی بالاخص پیشبرد برنامه نویسی در زمینه آموزش با استفاده از فناوری جدید «واقعیت مجازی»، موجب شد نسخه سوم برنامه «آناتومی مجازی سگ» و محصولات آموزشی مرتبط بعدی به صورت غیررایگان ارائه شوند. با این حال اعضای گروه «VVET» امیدوار هستند که در آینده نزدیک مجدداً توان تقدیم رایگان تولیدات و محصولات خود را به مجامع آموزشی و دانشکده‌های دامپزشکی دانشگاه‌های سراسر جهان بیابند.

علاقه‌مندان و فعالان دانشگاهی در زمینه آموزش رشته دامپزشکی، قادر هستند تا برای بهره‌مند شدن از مجموعه محصولات تولیدی تیم تحقیقاتی نهاد «VVET»  با ثبت نام و عضویت رایگان از طریق اینترنت، به منابع علمی آموزشی و تحقیقاتی آنان دسترسی پیدا کنند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
قابل توجه حکیم مهر، دسترسی به این مجموعه کاملا پولی است و بدون کردیت کارت معتبر نميتوان پرداخت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
دکتر ،هیدر مطلب گفتند سازمان یا انستیتو یا دانشگاه مربوطه ایمیل بزنه بهشون تا لایسنس بدند بهشون که بدند به دانشجویان و دانش آموزان محترمشون

فایل iso این الان در تورت وجود داره
نظر شما
ادامه