کد خبر: ۵۶۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی به توزیع کنندگان نهاده‌های دامی در مورد تخلفات مشاهده شده هشدار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، وزارت جهاد کشاورزی طی نامه‌ای به واردکنندگان نهاده‌های دامی (ذرت، جو، کنجاله، سویا و دانه‌های روغنی) هشدار داد.

در این نامه به تخلفاتی اشاره شده که بعضا از سوی وارد کنندگان نهاده‌های دامی و یا شرکت‌های توزیع کننده (واسطه معرفی شده از طرف وارد کنندگان) صورت می‌گیرد.

در این نامه اعلام شده است با توجه به گزارشات اخذ شده از ناظران و بازرسان، در عرصه میدانی و همچنین رصد و پایش سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی متاسفانه در برخی موارد مشاهده می‌گردد شرکت توزیع کننده از طرف وارد کنندگان علیرغم دریافت وجه از خریداران، کالای خریداری شده را در زمان مقرر تحویل نمی‌دهند. لذا مدت زمان تامین کالا پس از واریز وجه خریداران برای شرکت‌های وارد کننده یا توزیع کننده حداکثر 10 روز است.

همچنین در این نامه تاکید شده است عدم تحویل کالا در زمان تعیین شده، گرانفروشی و تبلیغات از طریق فضای مجازی مبنی بر اعلام باری که وجود ندارد یا اعلام مبلغی بالاتر از قیمت مصوب، برای نهاده‌هایی که با ارز رسمی دولتی وارد کشور شده‌اند بلافاصله فعالیت آنان در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی تعلیق و علاوه بر معرفی آنان بر روی تابلوی اصلی سامانه جهت اطلاع کلیه خریداران در کشور طبق ضوابط و مقررات با آنها رفتار خواهد شد.

همچنین با توجه به تعهدات اخذ شده، در صورت تخلف احتمالی شرکت‌های توزیع کننده که توسط وارد کنندگان معرفی شدند مسئولیت هر گونه تبعات بعدی بر عهده آنان خواهد بود.

این نامه از سوی مدیر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی کشاورزی، به مدیرعامل وارد کننده نهاده دامی نوشته شده است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
3
مدلل خودش یه وزارتخونست
جنگ بین دو وزارت خونه زرگریه
ناشناس
|
France
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
سلام.
ایا این موضوع راهم بررسی کردید که فروشندگان ضمنی تهدید میکنن که اگراعتراضی بشه لیست خریدار میره تولیست سیاه شرکت فروشنده ودیگه نمیتونه خرید کنه.
نظر شما
ادامه