کد خبر: ۵۶۶۵۰

معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای طرح زنده‌گیری و انتقال سگ‌های بلاصاحب سطح شهرقدس بنابر درخواست‌های مکرر شهروندان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران نیوز، «حمید کاظمی صیاد» معاون خدمات شهری شهرداری قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در شهر قدس اظهار داشت: سگ‌های بلاصاحب و ولگرد یکی از مسائل و موضوعاتی است که در سال‌های اخیر مشکلاتی را برای شهروندان در شهرهای مختلف به وجود آورده است.

وی افزود: آلودگی محیطی، انتقال بیماری‌ها و احساس ترس و خطر در رفت و آمد از جمله مشکلات ناشی از سگ‌های بلاصاحب است و با زاد و ولد این حیوانات روز به روز شعاع این مشکل گسترش می‌یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس بیان داشت: شهرداری قدس با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و در اجرای بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی، طرح زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب را در چندین نوبت از سال اجرایی می‌کند.

کاظمی صیاد گفت: شهرداری قدس با توجه به تاکیدات شهردار قدس رعایت حقوق حیوانات را در دستور کار دارد و با توجه به دستورالعمل‌های شبکه بهداشت و محیط زیست بدون هیچ گونه آزار و اذیتی این حیوانات از سطح شهر جمع آوری و به مکان‌های مشخص برای نگهداری و انجام اقدامات بهداشتی منتقل می‌شوند.

 

نظر شما
ادامه