کد خبر: ۵۶۶۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: احداث چهار مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب در استان البرز ضروری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به ضرورت یک‌ پارچه سازی اقدامات استانی در خصوص جمع آوری سگ های بلاصاحب گفت: سه تا چهار مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب باید در سطح استان به بهره برداری برسد و بودجه چند شهر کم درآمد برای انجام این کار تجمیع شود.

او افزود: به فرمانداری اعلام کردیم و درخواست کردیم تا موضوع آوری سگ های بلاصاحب در شورای تامین استان مطرح شود تا اقدامات بهتر و جامع تری در این خصوص انجام شود.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: وزارت بهداشت پای کار بیاید و در خصوص بیماری‌های احتمالی سگ های بلاصاحب، آمار سگ گزیدگی و میزان هزینه درمان آن شفاف‌سازی کند.

او افزود: دستگاه های امنیتی با انجمن های حامی‌نمای حیواناتی که غالبا مجوز فعایت ندارند و اعضای آن دارای پرونده‌های قضایی هستند برخورد کند زیرا بعضی از این انجمن‌ها فقط به فکر مقاصد اقتصادی خود هستند.

روستایی گفت: در صورتی که جمع آوری سگهای بلاصاحب به صورت مناسب انجام نشود امکان شیوع بیماری‌های مشترک و خطرناک بین انسان و سگ در شهرها وجود دارد.

او افزود: یکی از اقدامات پیشگیری از شیوع این بیماری مرگ با ترحم سگ‌های بیماری است که امیدی به درمان آن ها وجود ندارد که متاسفانه بزرگ‌نمایی و انتشار مطالب دروغین در این خصوص، توسط انجمن های نامبرده تا حدودی مانع از این اقدام قانونی شده است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
3
متاسفانه به بهانه بيماري مشترك مي خواهند بهانه اي براي كشتار حيوانات بي زبان فرآهم نمايند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
1
متاسفانه حیوانات بی زبان تحت هر شرایطی به بهانه های مختلف کشتار میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
2
0
جدیدا اسم سگهای ولگرد هم عوض شده و تبدیل شده به سگهای بلا صاحب یا بد سرپرست
نظر شما
ادامه