کد خبر: ۵۶۶۰۵

تعطیلی رستوران ها حیوانات گرسنه ولگرد را از دریافت باقی مانده وعده های غذایی محروم کرده است و بسیاری از آنان در بحبوحه شیوع کرونا با خطر مرگ مواجه هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فرارو، همزمان با شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان که میلیاردها انسان را تحت تأثیر قرار داده پای جمعیت قابل توجهی از حیوانات ولگرد را نیز به خیابان های شهرها باز کرده است.

در حالی که صاحبان حیوانات خانگی در قرنطینه هستند و مجاز به پیاده روی با سگ های خود در خیابان ها نیستند سگ های ولگرد و گرسنه در حال چرخ زدن در خیابان ها هستند.

تعطیلی رستوران ها و قرنطینه مردم این حیوانات گرسنه را از دریافت باقی مانده وعده های غذایی محروم کرده است و بسیاری از آنان با خطر مرگ مواجه هستند.

یکی از مقامات شهرداری آتن پایتخت یونان گفته است: در این شهر صدها سگ ولگرد و هزاران گربه وجود دارد.

دولت ترکیه نیز به شوراهای محلی گفته است که در دوران قرنطینه ناشی از ویروس کرونا، به صدها هزار حیوان ولگرد و خیابانی غذا بدهند.

در شهرهای مختلف افرادی داوطلب روزانه به حیوانات ولگرد غذا می رسانند.

شمار قربانیان ویروس کرونا روز شنبه ۱۱ آوریل از مرز ۱۰۰ هزار نفر و مبتلایان آن از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر گذشته است و جهان همچنان با این ویروس همه گیر دست و پنجه نرم می کند. هرچند در برخی از کشورهای اروپایی از جمله در ایتالیا و اسپانیا، آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا طی روزهای اخیر اندکی کاهش یافته است اما، در آمریکا این ارقام همچنان سیر صعودی خود را دنبال می کند.

























نظر شما
ادامه