کد خبر: ۵۶۵۷۵

ویدئویی که چند گوسفند را در حال چرخ و فلک سواری در یکی از پارک های کشور ولز نشان می دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع گسترده کرونا در جهان شهروندان بسیاری اقدام به اجرای حفظ فاصله اجتماعی و قرنطینه در خانه‌ها کردند. با قرنطینه شدن شهروندان محل‌ها و خیابان‌های بسیاری در سراسر جهان خلوت شده است. خلوت شدن خیابان‌ها موجب شده تا مجالی برای حیوانات فراهم شود تا آزادانه در این محل‌ها پرسه بزنند.

چند روز پیش بود که ویدئویی از پرسه یک اسب آبی در یکی از شهر‌های نپال در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو این حیوان در حالی که از یکی از خیابان‌های خلوت عبور می‌کرد دیده می‌شد.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرسه تعدادی گوسفند را در یکی از پارک‌های محلی شهرستان مونموت شر کشور ولز نشان می‌دهد. در این ویدئو که در پارک بازی راگلان تهیه شده است تعدادی از گوسفندان در حالی که سوار بر چرخ و فلک شده اند دیده می‌شوند. " گَرِت ویلیامز " ۴۲ ساله، صاحب این پارک محلی این ویدئو را تهیه کرد. او که با دیدن این گوسفندان در پارک خود شوکه شده بود با تلفن همراهش ویدئویی از آن تهیه کرد. بنا به گفته ویلیامز حدود ۲۰۰ گوسفند وارد پارک بازی او شده بودند. در ویدئوی منتشر شده صدای گوسفندان که سرگرم چرخ و فلک سواری هستند شنیده می‌شود.

انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئویی مشابه از چرخ و فلک سواری تعدادی گوسفند در پِرِستون واقع در منطقه لانکاشر منتشر شده بود. " دبی اِلیس " ۵۲ ساله که شاهد بازی این گوسفندان در پارک بازی مقابل حانه اش بود ویدئویی از آن‌ها تهیه و منتشر کرد.

 
نظر شما
ادامه