کد خبر: ۵۶۵۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

صبح دیروز مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی به همراه معاون و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان با نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی «دکتر محمد اصغرزاده» مدیر کل دامپزشکی استان به همراه معراجی معاون توسعه و منابع انسانی و حجت الاسلام حیدری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه با «حسین خسروی اسفزار» نماینده منتخب مردم در حوزه بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار اصغرزاده ضمن تبریک سال جدید برای نماینده منتخب مردم در مسیر راه خدمت آرزوی توفیق کرد.

اصغرزاده حوزه کاری در دامپزشکی را گسترده معرفی کرد و گزارشی از اقدامات و فعالیت های دامپزشکی را به نماینده منتخب مردم ارایه داد.

وی گفت : یکی از پروژه هایی که در دست اقدام می باشد تاسیس آزمایشگاه تخصصی شرق کشور می باشد که با راه اندازی و افتتاح آن می تواند استان را در سطح کشور در این زمینه در جایگاه مطلوب قرار دهد.

اصغر زاده  از نظارت بر فراورده های خام دامی، واکسیناسیون دام ها به صورت رایگان در دورترین مناطق و قرنطینه و صدور مجوز و نظارت بر حمل و نقل دام و آموزش به دامداران را گوشه ای از خدمات دامپزشکی به مردم عنوان کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولین و مردم با دامپزشکی شد.

در این دیدار خسروی اسفزار  ضمن تبریک سال جدید برای کارکنان دامپزشکی و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی آرزوی توفیق  کرد و گفت : مردم ولی نعمتان ما هستند و توفیق خدمت به آنان را افتخاری برای خود می دانم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد آنان را بدهم و در مجلس شورای اسلامی نماینده شایسته ای برای مردم سختکوش و با ایمان خراسان جنوبی باشم.

 گفتنی است در انتخابات 2 اسفند 98 حسین خسروی اسفزار با بیش از 72 هزار رای منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
3
0
سلام و احترام
خدمت سایت وزین حکیم مهر
به نظر می رسد دامپزشکی استان خراسان جنوبی به جای رایزنی های خاص با مسولین بهتر است به مشکلات زیاد ما دامداران زحمت کش برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
با سلام
نظرمن مخالف شما دوست عزیز است ،برای تغییر زیربنایی به نفع دامداران و کشاورزان نیاز به دیدار و با نمایندگان و افراد سرشناس می باشد تا با آشنا شدن نمایندگان با مشکلات دامداران و کشاورزان در جهت اصلاح قوانین دست و پاگیر بر آیند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
2
0
زمان این .........های ساده زیستی گذشته و اغلب نشون دهنده ............... هست...
نظر شما
ادامه