کد خبر: ۵۶۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
ساعاتی پس از کسب رأی اعتماد وزیر جدید جهاد کشاورزی:
انتشار پیام تبریک ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور به عنوان مسئول یکی از مهمترین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به دکتر خاوازی پس از کسب رأی اعتماد، موضوعی قابل انتظار و مرسوم بود ...
 
 

حکیم مهر: در پی رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «دکتر کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی، مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر کاظم خاوازی

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی

با سلام و احترام؛

بی شک ۲۰ فروردین ماه سال ۹۹ برای جامعه بزرگ دامپزشکی کشور نقطه عطف و روزِ ماندگاری خواهد بود، از آن جهت که بار دیگر هدایتگری این وزارتخانه ی بزرگ و با اهمیت به دست فردی متعهد، متخصص،‌ باتجربه، دلسوز، آگاه و... سپرده شد.

رأی اعتماد بالای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی موجب مباهات جامعه دامپزشکی کشور به ویژه استان اصفهان و تلاش مضاعف و امید دوباره برای این بخش در سال "جهش تولید" را فراهم نمود.

بدین وسیله ضمن تشکر از رأی اعتماد قاطع  نمایندگان ملت، با کمال افتخار انتخاب شایسته ی حضرتعالی، به عنوان وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

از درگاه ایزد یکتا برایتان، سلامتی و توفیق روز افزون خدمت در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

دکتر شهرام موحدی

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان

پینوشت حکیم مهر:

انتشار پیام تبریک ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور به عنوان مسئول یکی از مهمترین سازمانهای زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی به دکتر خاوازی پس از کسب رأی اعتماد، موضوعی قابل انتظار و مرسوم بود، ولی آنچه تعجب همکاران را برانگیخت، پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی یکی از استانهای کشور بود.  

انتشار پیام مدیرکل محترم دامپزشکی استان اصفهان ساعاتی پس از کسب رای اعتماد دکتر خاوازی از مجلس شورای اسلامی از جهاتی قابل توجه است.

1. درحالی که رئیس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان مسئول اصلی این سازمان پیام تبریک صادر مینماید، دیگر نیازی به انتشار پیامهای جداگانه از سوی مدیران کل دامپزشکی و معاونین و... 31 استان کشور وجود ندارد و در هیچ سازمان و ارگان دیگری نیز معمول نمیباشد.

2. توصیفات اغراقآمیز به کار گرفته شده در متن پیام تبریک در نوع خود جالب توجه است:

1.2. نامیدن ۲۰ فروردین ماه سال ۹۹ به عنوان نقطه عطف و روزِ ماندگاری برای جامعه بزرگ دامپزشکی کشور!

2.2. ادبیات اغراقآمیز به کار رفته برای توصیف وزیر محترم جهاد کشاورزی

3.2. مباهات جامعه دامپزشکی کشور به رأی اعتماد بالای نمایندگان مجلس به دکتر خاوازی!

3. به نظر میرسد هدف از انتشار این پیام تبریک، بیش از یک تبریک ساده بوده و مواردی همچون ارتقاء مسئولیت سازمانی و یا اطمینان از حفظ مسئولیت چندین ساله، در پس آن قرار دارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۲
حکیم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
26
18
با سلام و احترام به همراهان گرامی حکیم مهر،
به منظور حفظ شان و احترام مسئولین محترم دامپزشکی استان اصفهان، از درج نظرات متعدی که در ذیل این خبر به دست ما رسیده است، معذوریم.
انچه از کامنت‌های واصله می‌توان نتیجه‌گیری نمود این است که وضعیت دامپزشکی این استان حاد و پرتنش می‌باشد. فرصت را غنیمت شمرده و همین‌جا از جناب آقای دکتر رفیعی‌پور ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و جناب آقای دکتر صفری ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا درخواست می‌نماییم با درایت خود و ورود مستقیم خود، به تنش‌های ایجاد شده فیمابین بخش دولتی، بخش خصوصی و نظام دامپزشکی استان پایان دهند تا زین‌پس همانند اغلب استان‌های کشور، شاهد فضایی مثبت و سازنده در حوزه دامپزشکی استان باشیم.
متاسفانه باید اذعان نمود که ادامه تنش‌های موجود، سبب از بین رفتن تتمه آبروی دامپزشکی در میان سایر نهادها و ارگان‌های استان خواهد شد.
حکیم مهر آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این‌خصوص اعلام می‌نماید.
نظر شما
ادامه