کد خبر: ۵۶۴۹۲

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و پلمپ یک کارگاه تولید داروهای غیرمجاز دامی در قزوین خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه ۲۶ هزار و ۳۵۰ بطری داروی تقلبی را کشف و ضبط کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ناجا، «سردار حاجیان» افزود: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پاسگاه کورانه شهرستان قزوین از فعالیت یک کارگاه تولید و توزیع داروهای غیرمجاز و تقلبی دامی مطلع شدند.

وی ادامه داد: پلیس با انجام مراقبت‌های نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی و در یک اقدام ضربتی وارد محل تولید داروهای غیرمجاز تقلبی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه یاد شده ۲۶ هزار و ۳۵۰ بطری به همراه ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم انواع داروی غیرمجاز تقلبی دامی و تاریخ گذشته و همچنین سه هزار و ۵۰۰ برگ لیبل و لوگوی تقلبی و مربوط به شرکت‌های تولید دارو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بر حسب دستور مقام قضایی، کارشناس اداره دامپزشکی در محل حاضر و پس از بررسی و تایید تقلبی بودن داروها، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارگاه نیز پلمپ و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار حاجیان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 
نظر شما
ادامه