کد خبر: ۵۶۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  دومین مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی استان تهران، روز شنبه دهم اردیبهشت ماه 1390 در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار خواهد شد.

دکتر سیدشاپور رضا شجاعی رئیس نظام دامپزشکی استان تهران و دبیر این مراسم ضمن تبریک روز جهانی دامپزشکی به کلیه فعالان عرصه دامپزشکی گفت : از همه علاقمندان جهت شرکت در این مراسم که با حضور رؤسا و مدیران سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی برگزار می‎شود دعوت می‌کنم.

وی همچنین با اعلام اینکه امسال، سال جهانی دامپزشکی نامگذاری شده اظهار امیدواری کرد دامپزشکان در این مراسم حضوری پررنگ داشته باشند و شاهد پیشرفت‎های روزافزون دامپزشکی در سالجاری و سال‎های آتی باشیم.

رئیس نظام دامپزشکی استان تهران افزود : با توجه به اینکه امسال، سال جهانی دامپزشکی نامگذاری شده به موضوع آموزش در دامپزشکی توجه ویژه‎ای شده، بطوریکه گرامیداشت این سال با برگزاری اولین کنفرانس آموزش دامپزشکی در لیون فرانسه آغاز شد و با کنگره جهانی دامپزشکی در آفریقای جنوبی خاتمه خواهد یافت.

دکتر شجاعی همچنین گفت : به مناسبت روز جهانی دامپزشکی، رؤسای سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و مسئولین استان البرز ضمن بازدید از بزرگترین بیمارستان دامپزشکی دانشگاهی کشور، مزارع تحقیقاتی و مانژ سوارکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را افتتاح خواهند نمود.

گفتنی است این مراسم روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سالجاری از ساعت 30/16 در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به نشانی کرج، انتهای رجایی شهر، بلوار مؤذن برگزار خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مراسم می‎توانند جهت دریافت کارت رایگان ورود به مراسم ، شنبه از ساعت 9 صبح الی 14 به محل نظام دامپزشکی استان تهران در خیابان نصرت مراجعه نمایند.

پیش از این مطابق اعلام سازمان دامپزشکی قرار بود این مراسم ساعت 15 آغاز شود که با تأخیر یک ساعت و نیمی برابر اعلام نظام دامپزشکی استان تهران آغاز می‎شود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عضو نظام تهران
|
-
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
0
0
با سلام
از اقای دکتر شجاعی در خواست مکنم ........... حداقل هفته ای یک روز انهم فقط 2ساعت به نظام استان مراجعه نمایند من 6 ماه است که با دکتر نوری و سایر پرسنل استان تماس میگیرم نتوانسته ام ایشان را ببینم کاش به در کنار این کار کمی هم به کار اعضا می رسیدند ضمنا ایشان هم اکنون مسئولیت تعاونی مسکن راهم بعهده دارند اعلام نمایند کی می خواهند پروزه جدید را شروع نمایند زیرا در تعاونی مسکن هم کسی پاسخگو نیست و همه ایشان را پاسخگو میدانند
با تشکر
دکتر صیادزاده
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
0
جناب آقای دکتر شجاعی عزیز، لطفاً به جای برنامه ریزی برای گرامیداشت روز دامپزشکی، کمی هم حضور فیزیکی خود را در نظام استان تهران بیشتر نمایید تا وقت همکاران دامپزشک، به هدر نرفته و از این طریق به صورت عملی این قشر زحمتکش را گرامی بدارید. بنده به خاطر یک امضای جنابعالی، چندین بار به نظام استان مراجعه کرده ام ولی ...
دکتر سعادتمند
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
0
با سلام و احترام به بیننده محترم با عنوان دکتر سعادتمند : ضمن تشکر از بازدید و اظهار نظر مفصل شما / لطفاً مسائل حقوقی و شکایات خود را از مراجع ذیصلاح پیگیری فرمایید. با تشکر

.......................................
نظر شما
ادامه