کد خبر: ۵۶۴۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

مدیر مجموعه زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ شرکت کیمند در سال جهش تولید درخواستی را منظور سرپا نگه داشتن جبهه تولید خدمت مقام معظم رهبری ارائه دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «صفدر پیرمرادی» مدیرعامل زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ کیمند با ارسال نامه ای به دفتر رهبری انقلاب خواستار کمک به ساختار بدنه تولید بدلیل خسارات وارده کرونا شد.

متن نامه فوق به شرح ذیل می باشد:

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با سلام؛

احتراماً ضمن تبریک سال نو به حضرتعالی و تمام مردم ایران و به امید نابودی ویروس کرونا در کشور و دنیا، با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی حضرتعالی به نام «جهش تولید»، به استحضار می‌رساند زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ شرکت تولیدی دام و طیور رومز (کیمند) در استان خوزستان با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی پانصد نفری به‌صورت مستقیم، هزینه جاری ماهیانه یک‌صد میلیارد ریال دارد که متأسفانه با شیوع بیماری خانمان‌سوز کرونا و تعطیلی کشور که مرغداران گوشتی رغبتی برای جوجه ریزی ندارند و با توجه به تولید دو میلیون قطعه‌ای جوجه تولیدی این زنجیره در ماه (قبل از بیماری کرونا) که قیمت فروش جوجه از ۴۵٫۰۰۰ ریال به ۵٫۰۰۰ ریال و قیمت گوشت مرغ زنده از کیلویی ۹۵٫۰۰۰ ریال به ۶۰٫۰۰۰ ریال کاهش پیدا کرده است که این زنجیره ماهیانه با مبلغ بالغ بر شصت میلیارد ریال زیان مواجه است. لذا، خواهشمند است دستور فرمایید از هر طریق ممکن خسارت این زنجیره جبران شود تا تنها زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ در استان خوزستان بتواند به تولید خود ادامه دهد و اشتغال پانصد نفری مستقیم این زنجیره از بین نرود.

قبلاً از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

مدیرعامل زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ کیمند
صفدر پیرمرادی
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
1
1
شرکت زنجیره شما هم به مانند دیگر زنجیره ها به فکر انجماد کردن طیور گوشتی به شرکت پشتیبانی امور دام باشید سودش الان از صادرات نفت هم بیشتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
0
0
از این نامه ها بیشتر بنویسید و همه بنویسند
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
0
0
طرف رسما به هم ریخته
دیکتاتوری؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
جناب حکیم مهر،نامه به خدا رو چرا حذف کردی؟مگه چیز بدی بود!!مگه غیر اون بود که دارید زندگی می کنید؟؟ ....................... تو کشورهای دیگه خیلی راحتتر صحبت می کنن.تازه اسمی از کسی گفته نشد.واقعیت ایران بود و دعای خیری برای مردم!!!! .......................
نظر شما
ادامه