کد خبر: ۵۶۴۳۴

رئیس انجمن حمایت از حیوانات نوشهر و چالوس ضمن ابراز نگرانی از وضعیت سگ‌های بیمار و نیازمند حمایت منطقه بام چالوس که توسط شهرداری به مکان نامعلومی انتقال داده شده‌اند، درخواست انتقال این سگ‌ها به نقاهتگاه نوشهر را دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اسکان نيوز، «عباس بنکول» رئیس انجمن حمایت از حیوانات نوشهر و چالوس در نامه‌ای به شهردار شهرستان چالوس درخواست تعیین وضعیت سگ‌های بیمار و نیازمند معالجه و درمان را داشت.

چندی پیش بنا به درخواست ساکنان منطقه بام چالوس حدود 47 قلاده سگ منطقه شهر نواب توسط کارکنان مدیریت شهری و بدون حضور نیروهای انجمن حمایت از حیوانات نوشهر و چالوس به منطقه نامعلومی انتقال داده شده‌اند که منجربه ایجاد شایعاتی مبنی بر معدوم کردن این سگ‌ها توسط نیروهای شهرداری شده است.

عباس بنکول، رئیس انجمن حمایت از حیوانات نوشهر و چالوس درخواست کرده که محل انتقال این سگ‌های بیمار و نیازمند معالجه به انجمن اعلام شود تا نسبت به درمان و تغذیه مناسب سگ‌های بیمار توسط تیم تخصصی و انتقال آن‌ها به نقاتگاه نوشهر که تحت مدیریت این  انجمن است، اقدام شود.

پیش از این ساکنان منطقه بام چالوس از حضور سگ‌های بیمار و نیازمند حمایت به دلیل بروز بیماری‌های انسان و سگ اظهار نگرانی کرده بودند که موجب انتقال این سگ‌ها به مکان نامعلومی شده است.

متن کامل نامه در این گزارش منتشر شده است.


نامه عباس بنکول، رئیس انجمن حمایت از حیوانات نوشهر و چالوس در نامه‌ای به شهردار شهرستان چالوس

 
نظر شما
ادامه