کد خبر: ۵۶۳۸۹
 
 

منابع خبری رژیم صهیونیستی از تلاش وزارت جنگ این رژیم برای استفاده از سگ‌ها با هدف مقابله با ویروس کرونا در سایه افزایش روزافزون آمار مبتلایان در مناطق اشغالی خبر دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، وزارت جنگ رژیم اشغالگر طی روزهای اخیر برای آموزش سگ‌ها از یگان موسوم به «عوکتس» برای شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا تلاش کرده است.

خبرنگار کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفته است سگ ها می توانند با بوکشیدن بیماری هایی همچون آنفلونزای عادی، سرطان و مالاریا را شناسایی کنند.

وی به استفاده برخی کشورها همچون انگلیس از سگ ها در انجام چنین ماموریتهایی اشاره کرده است.

به سگ های یگان موسوم به عوکتس، نمونه برداری های انجام شده از مبتلایان به ویروس کرونا عرضه می شود و از آنها خواسته می شود تا بوی آن را شناسایی کنند و آنگاه دم خود را تکان دهند. خبرنگار صهیونیست در عین حال با ناامیدی گفته است که احتمالات چنین تجربه ای خیلی کم است.

افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی عصر امروز از مرگ سه مبتلای دیگر به ویروس کرونا و افزایش آمار فوتی های ناشی از این ویروس به 18 نفر خبر داد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا امروز سه شنبه آمار کل مبتلایان به ویروس کرونا به 4831 نفر خبر داد و حال 69 نفر از آنها را بسیار وخیم اعلام کرده است.
 
نظر شما
ادامه