کد خبر: ۵۶۳۴۵
 
 

قطعاً حمل سگ و یا گربه و شاید حمل حیوانات خانگی در کل فضای خاصی را اشغال نمی کنند. صاحبان تمام این حیوانات خانگی عموماً خیلی راحت آنها را همراه با خودرو های شخصی ای که دارند جا به ‌جا می ‌کنند؛ اما اکراه از جا به جایی حیوانات خانگی مانند حمل و نقل سگ و گربه همراه با تجهیزات حمل و نقل عمومی دلایل دیگری دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بهار، اتومبیل‌ها هستند تا شما را جابجا کنند. شما همراه با اتومبیلی که دارید و یا با استفاده از تاکسی‌ها و سامانه‌های گوناگون حمل و نقل عمومی به راحتی می‌توانید در سطح شهر و یا هر جایی که راهی کشیده اند، جابجا شوید. این جابجایی‌ها تقریباً خیلی ساده و فراگیر هستند؛ اما اگر حیوانات خانگی را همراه خود داشته باشید، ماجرا دیگر به این سادگی نخواهد شد. حمل سگ، گربه و یا در کل حمل حیوانات خانگی در سطح شهر قاعدتاً مقوله ساده‌ ای نیست. چرا که تمام سیستم‌های حمل و نقل عمومی از تاکسی‌ها گرفته تا اتوبوس‌های شهری و حتی دیگر اتومبیل‌‌ها، همگی می‌خواهند تا انسان‌ها را جابجا کنند.

برای حمل حیوانات در سطح شهر چه باید کرد؟

قطعاً حمل سگ و یا گربه و شاید حمل حیوانات خانگی در کل فضای خاصی را اشغال نمی کنند. صاحبان تمام این حیوانات خانگی عموماً خیلی راحت آنها را همراه با خودرو‌های شخصی ای که دارند جا به ‌جا می‌‌کنند؛ اما اکراه از جا به جایی حیوانات خانگی مانند حمل و نقل سگ و گربه همراه با تجهیزات حمل و نقل عمومی دلایل دیگری دارد. به هر حال منطقی است تا بپذیریم که صاحبان وسایل نقلیه عمومی حتی آنها که با عنوان تاکسی‌های اینترنتی کار می‌کند، مایل نباشند که مسافران غیرمتعارفی مانند سگ و گربه داشته باشند. در آن سوی ماجرا هم که نمی‌ شود حیوانات را به طور کامل در خانه نگه داشت. مثلاً وقتی که می‌‌خواهیم آنها را به دامپزشکی ببریم و یا آنکه قرار است در سطح شهر جا به جایی ساده‌ ای همراه با حمل گربه و سگ داشته باشیم. به هر صورت گاهی پیش می‌آید که فرد صاحب حیوانات خانگی قادر به رانندگی کردن نباشد و یا آنکه خودروی شخصی برای حمل حیوانات خانگی در اختیار نداشته باشد.

در چنین حالت‌هایی برای حمل و نقل حیوانات خانگی باید چه کار کرد؟ آیا راه حلی برای این گونه از حمل و نقل وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال احتمالاً خواهید گفت: بله، راه حل وجود دارد. مثلاً در همین کشور‌های غربی که نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ و گربه بسیار متداول است و به نوعی در مظاهر فرهنگی آنها پذیرفته شده است، هستند شرکت‌هایی که با هدف جابجایی حیوانات خانگی خصوصا حمل سگ و گربه فعالیت می‌کنند. آنها ماشین‌های مخصوصی دارند و می‌توانند انواع خدمات جابجایی حیوانات را انجام دهند؛ اما در ایران هم چنین امکانی فراهم است؟  آیا می‌توان به نوعی همراه با یک سامانه، حمل و نقل حیوانات خانگی را به انجام رسانید؟

در ایران هم از خدمات حمل و نقل حیوانات استفاده کنید

خب، نکته ماجرا همین ‌جا است. آیا در ایران هم چنین شرکت‌هایی حضور دارند؟ در جواب باید بگوییم بله. ما در ایران هم از حضور چنین شرکت‌هایی بهره ‌مند هستیم. مانند شرکت پت راید که کاملاً قانونی و البته حرفه ای همراه با یک ناوگان مجهز برای حمل و نقل حیوانات خانگی در سطح شهر تهران ارائه خدمات می‌کند. پس اگر صاحب حیوان خانگی مانند سگ و گربه هستید، چرا باید نگران جابجایی حیوانات در سطح شهر باشید.

خدمات حمل و نقل حیوانات در ایران

شرکت‌‌هایی مانند پت راید(petride.ir ) با عنوان تاکسی حیوانات، این تعهد را دارند که حتی بدون نیاز به حضور شما مثلاً برای انجام امورات دامپزشکی همراه مطمئنی برای حمل حیوانات خانگی شما باشند. حیوانات خانگی شما برای شما عزیز هستند. آنها نیاز به تاکسی حیوانات دارند. از این رو باید بدون هر گونه تنش و یا نگرانی در سطح شهر جابجا شوند. نیاز است تا آنها را همراه با تاکسی حیوانات مخصوص به خودشان کنید. ناوگان مجهزی که با عنوان تاکسی ویژه حیوانات خانگی می‌تواند در امنیت کامل و با آرامش آنها را جابجا کند.
 
نظر شما
ادامه