کد خبر: ۵۶۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز اعلام کرد: فروشگاه مرکزی این مجموعه به دلیل سیاست های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونای استان تا ۱۵ فروردین جاری تعطیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «کریم قدرتی» روز سه شنبه افزود: این اقدام در راستای تبعیت از سیاست های کلان کشوری مبنی بر حضور حداقلی مردم در بیرون از خانه و به دلیل اجتناب از مراجعه شهروندان به کشتارگاه و ملاحظات بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: شهروندان تبریزی می توانند گوشت مصرفی خود را از واحدهای قصابی محل زندگی خود و یا از طریق سفارش غیرحضوری تهیه کنند.

قدرتی اضافه کرد: در شرایط کنونی درست نیست مردم سفرهای غیرضروری انجام دهند و در خانه ماندن از واجبات علمی و پزشکی در راستای مبارزه با کرونا است و به همین دلیل مردم می توانند گوشت شناسنامه دار و بسته بندی شده را از نزدیک ترین قصابی محله خود تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه کمبود گوشت در سطح شهر تبریز وجود ندارد، گفت: همه روزه گوشت مورد نیاز مردم در تمامی مناطق تبریز به صورت منظم پخش و توزیع می شود.

قدرتی گفت: همشهریان می توانند با پیمانکاران کشتارگاه که شماره تلفن آنها در وب سایت رسمی سازمان کشتارگاه درج شده است، تماس گرفته و نسبت به سفارش گوشت بسته بندی اقدام کنند.

به گفته وی بعد از تماس شهروندان با کشتارگاه، نحوه ارسال گوشت بسته بندی شده شناسنامه دار به مصرف کننده توضیح داده شده و با پیک های یخجال دار به درب منازل فرستاده خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
کار بسیار واجب و عاقلانه در این اوضاع کی باشد
نظر شما
ادامه