کد خبر: ۵۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، یک سگ را در خیابان‌های قبرس نشان می‌دهد که به خاطر شرایط قرنطینه، با نظارت یک پهباد پیاده‌روی می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، گسترش کروناویروس موجب شده که همه مردم جهان به فکر یافتن چاره‌ای برای انجام دادن وظایف روزانه خود بدون ترک کردن خانه باشند.

مردی از اهالی قبرس برای این که بدون ترک کردن خانه بتواند به پیاده‌وری روزانه سگ خود کمک کند، یک پهپاد را به کار گرفته است.

ویدئویی که در این رابطه منتشر شده، سگی را نشان می‌دهد که به تنهایی در خیابان راه می‌رود؛ در حالی که یک پهپاد بالای سر آن پرواز می‌کند و با ریسمانی به او متصل شده است. این ویدئو، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

متنی که در رابطه با این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده، از این قرار است: «پنجمین روز قرنطینه. در خانه، ایمن بمانید؛ اما شادی سگ خود را فراموش نکنید.»

آن طور که در ویدئو به نظر می‌رسد، برای سگ مهم نیست که یک پهپاد او را همراهی می‌کند یا یک انسان. این ویدئو، برخی از بازدیدکنندگان را نیز نگران کرده است و آنها این سوال را مطرح کرده‌اند که چه کسی پس از عبور سگ، خیابان را تمیز می‌کند.

این ویدئو، نمونه بارزی از نحوه به کارگیری پهپادها در مناطقی است که قرنطینه شده‌اند.

منبع: بیزینس‌اینسایدر


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ن
|
United States of America
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
1
1
عزیزم حکیم جان . مطمئنی قبرس بوده ؟؟؟؟؟ ما که تو اینستا دیدیم یه کشور دیگه بوده . خوب نگذار خبر و عزیز دلم . مگه مجبوری ؟ اینجوری فقط آبروی صنف و خبرگزاری ش و میبری . نه اسمشون و بیار و نه خبرشون و بگذار .
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
https://www.isna.ir/news/99010200574
ن
| United States of America |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
اکی ، پس به ایسنا باید خرده گرفت
نظر شما
ادامه