کد خبر: ۵۶۲۳۹
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
گفت‌وگوی حکیم مهر با رئیس نظام دامپزشکی استان اصفهان:
«دکتر غلامرضا قلمکاری» گفت: من از مدیر کل محترم خواهش کردم که جابه‌جایی ما بعد از بحران کرونا انجام شود اما تلاش من به جایی نرسید و ما را مجبور کردند که دیروز تعداد زیادی اثاث را که در کامیون اداره کل هم جا نمی‌شد، جابه جا کنیم ...
 
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «تا پایان کرونا صبر نمی‌کنیم؛ همین امروز باید ساختمان نظام دامپزشکی استان را تخلیه کرده و آن را به اداره کل دامپزشکی تحویل دهید»؛ این‌ قصه تلخ را «دکتر غلامرضا قلمکاری» متخصص کلینیکال پاتولوژی و دانشیار دانشگاه و رئیس نظام دامپزشکی استان اصفهان برای حکیم مهر بازگو می‌کند.

ماجرا مربوط به درگیری‌های قدیمی اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان اصفهان بر سر تخلیه مکان فعالیت نظام است و اداره کل با حکم دادگاه، درخواست تخلیه داده است.

از نظر دکتر قلم‌کاری دردناک‌ترین بخش ماجرا این بود که ما مجبور هستیم در شرایط بحرانی کرونا که بسیاری از ادارات تعطیل هستند یا فعالیت آنها به حداقل رسیده، اقدام به جابه‌جایی کنیم که هم سلامت کارگر و هم پرسنل به خطر بیفتد.

وی می‌‌گوید: «من فردا با چه امیدی کار کنم و با چه اعتباری سرم را در جهاد و سایر ارگان‌ها بالا بگیرم؟ اگر قرار باشد صف و صف‌کشی و جبهه‌بندی باشد، امید در دل کسانی که برای دامپزشکی کار می‌کنند، خواهد مرد.»

حکیم مهر: آقای دکتر، چه شد که به عرصه اجرایی و صنفی ورود کردید؟

بر اساس وظیفه حرفه‌ای و علاقه شخصی به دامپزشکی، قصد داشتم وارد شورای نظام دامپزشکی اصفهان شوم تا به این عرصه کمک کنم. با توجه به تلاش‌هایی که در شورای نظام اصفهان صورت گرفت و همچنین بنا به اختلافاتی که بین مدیر کل محترم دامپزشکی استان و رئیس سابق نظام به وجود آمده بود، وفاقی در استان اصفهان شکل گرفت، نظر بر این شد که بنده مسئولیت نظام را بر عهده بگیرم تا این مشکلات برطرف شود. در نهایت از خرداد ماه سال ۹۷ بنده به‌عنوان رئیس جدید، مسئولیت را در استانی به دست گرفتم که تنش یک‌ساله را پشت سر گذاشته بود.

حکیم مهر: اولین اقدامی که کردید، چه بود؟

سعی کردم با کمک بخش خصوصی، دولتی و پیشکسوتان استان فضا را آرام کنم. در این مسیر انجمن‌های مختلف صنفی از جمله آزمایشگاه، درمانگاه، داروخانه، صنف مسئولین فنی بهداشتی و... کمک حال بنده بودند تا این فضای وفاق به وجود بیاید.

حکیم مهر: مهمترین چالش‌های شما در زمان شروع به کار چه بود؟

مشکل اصلی و قدیمی ما در استان اصفهان، درخصوص مکان فعالیت نظام دامپزشکی بود. ما ابتدا مستاجر شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان بودیم و طبیعتا دلیل آن این بود که قبلا جهاد کشاورزی این محل را به نظام دامپزشکی اصفهان داده بود. اما بعد از تغییر مدیریت، ملکیت آن از جهاد سازندگی به اسم دامپزشکی خورد و دامپزشکی مالک و نظام دامپزشکی هم مستاجر دامپزشکی شد. بعد از تنش‌هایی که به وجود آمده بود، دامپزشکی زمین و محل را مطالبه کرده و اداره کل دامپزشکی گفته بود که  به‌عنوان موجر، محل را می‌خواهم و شما باید آن را تخلیه کنید. زمانی که من رئیس نظام شدم، در میانه این اختلافات بود و بدبختانه مجبور شدم چند جلسه‌ای به دادگاه بروم. دادگاه رای به تخلیه نظام داد و اعتراضات ما موثر واقع نشد. در نهایت رای به نفع مالک دادند و چون مالک اداره کل دامپزشکی بود، درخواست تخلیه داد.

حکیم مهر: چه زمانی این اتفاق افتاد؟

تقریبا ماه آبان امسال بود. از آنجا که مدیر کل محترم و معاون پشتیبانی ایشان عضو شورای نظام هستند، از ایشان خواستیم که کمک کنند تا فعالیت‌های نظام شکل و شمایلی بگیرد، کمااینکه اعتقاد داشتم درخور یک خانواده نیست که این جدایی در آن به وجود بیاید.

این کش و قوس‌ها در جلسات متعدد شورا ادامه پیدا کرد و نهایتا نامه‌نگاری‌های مختلف و وساطت رئیس جهاد استان باعث شد که جایی را در داخل اداره کل در اختیار ما بگذارند. مدیر کل محترم هم نامه‌ای زدند و گفتند فضایی را برای شما تامین می‌کنیم. بنده ضمن تشکر پاسخ دادم که این محل باید درخور شأن نظام باشد. در نهایت ۲ اتاق مجموعا با متراژ ۶۰ تا ۶۵ متر در نظر گرفتند که بنده اعلام کردم حتی وسایل ما در این محل جا نمی‌شود و خیلی کوچک است.

طی چندین ماه رایزنی تلاش کردیم که مکان سوم را از اداره کل بگیریم. این درخواست خیلی طول کشید و در شورا موافقت بر جابجایی موقت شد. من با این نیت که مشکل برطرف شود، از اتاق مجزا برای رئیس نظام گذشتم و حدود یک ماه پیش آن را تخلیه و منتقل کردم تا بدانند قصد ما همکاری کردن و جابه جا شدن است. با اینکه می‌دانستم فضای ما تنگ است و من براساس مبانی بهداشت کار نمی‌توانم همکاران را در یک اتاق تنگ با مراجعه کننده‌ی زیاد بنشانم، اما از حق خودم گذشتم و گفتم خودم در کنار همکاران می‌نشینم تا ان‌شاالله در آینده جایی را بتوانیم برای نظام اصفهان تدارک ببینیم که مستقل و درخور شأن بالغ بر ۲ هزار نفر اعضای نظام در استان اصفهان باشد.

چهارشنبه گذشته معاون محترم پشتیبانی به ما گفتند که اتاق سوم را در اختیار شما قرار می‌دهیم که من از مدیر کل محترم خواهش کردم که جابه‌جایی ما بعد از بحران کرونا انجام شود. اما تلاش من به جایی نرسید و در نهایت ما را مجبور کردند که دیروز، علی‌رغم فشار زیاد کاری روی کارمندان و شرایط بحرانی کرونا، تعداد زیادی اثاث را که در کامیون اداره کل هم جا نمی‌شد، جابه جا کنیم. الان من واقعا نمی‌دانم که چطور باید در این اتاق‌های تنگ کار کنیم. دردناک‌ترین بخش ماجرا این بود که ما مجبور هستیم در شرایط بحرانی کرونا که بسیاری از ادارات تعطیل هستند یا فعالیت آنها به حداقل رسیده، اقدام به جابه‌جایی کنیم که هم سلامت کارگر و هم پرسنل به خطر بیفتد.

حکیم مهر: آیا از نظر شما مواضع مدیر کل همان است که در زمان مهندس حجتی وجود داشت یا تغییر کرده است؟

من این را نمی‌دانم. چیزی که برای من مهم است این است که همه ما دامپزشک هستیم. در شرایط سختی که کرونا برای کشور به وجود آورده و کشور با بحران روبروست، ما باید به داد یکدیگر برسیم نه اینکه برای هم مشکل ایجاد کنیم. باید کاری کنیم که کشور به آرامش برسد.

همه ما از مسئولین تا کسانی که  حتی تازه فارغ‌التحصیل شدند و دانشجویان، باید دامپزشکی را دوست داشته باشیم، برای آن تلاش کنیم و بدانیم که باید بین بخش خصوصی و دولتی همبستگی وجود داشته باشد. به این شکل نیست که بار خیلی از کارها را نظام دامپزشکی به دوش بکشد و کسی نبیند. هیچ‌یک از روسای نظام دامپزشکی دستمزد دریافت نمی‌کنند اما حداقل تقاضا داریم که رئیس سازمان دامپزشکی گوشه چشمی به کارکرد ما داشته باشد و بداند که ما بار را از روی دوش دولت برمی‌داریم. ما خادم دامپزشکی هستیم و با کسی جنگ نداریم. ادعایی برای کسی نداریم و در تمامی استان‌های کشور، همه رؤسایی هستیم که با دل و جان بدون دستمزد برای دامپزشکی کار می کنیم. قرار نیست ما روحیات خود را با این فشارها از دست بدهیم. من فردا با چه امیدی کار کنم و با چه اعتباری سرم را در جهاد و سایر ارگان‌ها بالا بگیرم. اگر قرار باشد صف و صف‌کشی و جبهه‌بندی باشد، امید در دل کسانی که برای دامپزشکی کار می‌کنند، خواهد مرد. ما یک محور داریم و آن دامپزشکی است. هر کس دامپزشکی را دوست ندارد مشکل خودش است و باید فکری به حال خود کند، اما امثال بنده دامپزشکی را دوست داریم و برای آن تلاش می‌کنیم.

حکیم مهر:‌ ارزیابی شما از ابلاغ تعرفه‌های جدید چیست؟

در ابتدا باید تشکر کنم که تعرفه‌ها ابلاغ شد، اما همکاران بخش خصوصی به شدت نسبت به تعرفه‌ها گله دارند. با این مخارج و تورم این اعداد و ارقام راضی کننده نیست. حتی خیلی از مبالغ تعرفه جدید کمتر از قبل است. با این شرایط جامعه، این مبالغ پاسخ‌گوی حتی کرایه مطب‌ و سایر مراکز دوستان هم نخواهد بود.

حکیم مهر: وضعیت اجرای ماده ۱۹ در استان اصفهان چگونه است؟

ماده ۱۹ در استان اصفهان به طور کامل اجرا نشده است. اگر به شکل کامل اجرا شود و امتیازبندی مسئولین فنی بهداشتی که خیلی مغفول مانده به درستی انجام شود، همچنین رابطه کارفرما با دکتر دامپزشک یا مسئول فنی بهداشتی قطع شود، شرایط خیلی بهتر خواهد شد. ما اصلا در زمینه ماده ۱۹ خوب کار نکردیم و قراردادها صوری است.

حکیم مهر: چه راهکاری برای اجرای درست ماده ۱۹ پیشنهاد می‌دهید؟

شرکت نظام سبز سلامت ایده خوبی بود. شرکت‌های چند منطوره در ماده ۲ در نظر گرفته شده و افراد می‌توانند خودشان در انجمن صنفی مربوطه شرکتی را ایجاد کنند که این شرکت بتواند همه اعضا را عضو کرده و پذیره‌نویسی انجام دهد و در نهایت خودش متقبل رابطه کارفرما و مسئول فنی شود. این قصه در نظام سبز سلامت یک بار اتفاق افتاد اما نمی‌دانم چرا متوقف شد.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

بنده عاشق دامپزشکی هستم و از این فاصله‌ای که یا عامدانه یا سهل‌انگارانه در آن افتاده و باعث نفاق شده، متنفرم. هر کسی نفاق‌افکن است باید فکری به حال خودش بکند. ما باید در حوزه دامپزشکی تلاش کنیم. این رشته اصلا فقیر نیست و چه بسا دامپزشکان بسیاری در این حرفه توانمند و باعث افتخار هستند. چه ایرادی دارد؟ این دیدگاه‌های ماست که دامپزشکی را فقیر کرده و این رفتار ماست که در دل دانشجویان بی‌انگیزگی به وجود آورده است.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 
 
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
7
11
دقیقا نظام دامپزشکی استان چه قدم هایی مثبت برای دامپزشکان برداشته تا امروز من اگه جای مدیر کل استان بودم این دو تا اتاقم نمیدادم.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
اگه به جای این افکار پوسیده اومده بودید رای داده بودید الان این اتفاقات نمی افتاد فقط عادت کردید سرگود بایستید و بگید لنگش کن
ناشناس
|
Japan
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
7
8
اقدامی شرم آور!!!!!
فکر نمیکنم با اسیر هم چنین کنند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
5
11
خداوند هرگز ظلم بخش دولتی دامپزشکی را نخواهد بخشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
8
10
شما که اینقدر جهاد جهاد میکنید و نگران از اینکه جلو جهاد نمیتوند سر تان را بالا بگیرید خوب از جهاد مکان بگیرید .................
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
عزيز دولتي خاك بر سر دامپزشكي كه بخش غير دولتي اش به جهاد از بخش دولتي خودش پناه ببرد
سعیدراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
6
با سلام خب چرا این خفت و قبول میکنین؟مادر شهر خودمون یه مکان مستقل برا نظام اجاره کرده آیم و از زیر بار دامپزشکان دولتی در مدعا راحت شده ایم،کافیه درآمد فقط چندین پرونده ماده دو وپنج را هزینه کنین و یک مکان مستقل اجاره کنین، چرا خودتون و زیر پرچم جایی دیگه می‌برین ک اونام بعدا توقع بیجا داشته باشم پروانه ب دوستانشان بدهین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
5
5
ادارات کل همه دشمن بخش خصوصی بوده و هستن باید در مقابلشان ایستاد. بعد هم رئیس سازمان میاد و شعار میده
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
4
2
مگه دولتی ها هنوز در شورای نظام اصفهان نفوذ دارند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
6
3
به نظر من این حرکت مدیر کل دامپزشکی حرکت ناشایستی بوده به دلیل اینکه نظام خیلی از وسایلش را منتقل کرده بود و چهارم پنجم عید کل ساختمان تخلیه می شد اینکه رییس حراست و اموراداری خود را می فرستد برای تخلیه ساختمان ان هم در شرایطی که در اوج سرایت انتقال بیماری به سر می بریم و این نقل و انتقالات و دست به دست شدن وسایل می تواند باعث بروز بیماری شود توسط شخص مدیر کل حرکت زشتی بود
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
6
4
حکم تخلیه !!!!!!
دادگاه!!!!!!
دامپزشکی علیه دامپزشکی!!!!!!
شرم اوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
5
3
به نظرم وقت ان رسیده که ریاست نظام کشور در برابر این حرکت .... اداره کل دامپزشکی استان اصفهان موضع گیری کنند
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
3
مدیرکل و معاونان هم عضو شورا هستند ؟
عجب !!!!!
مگه وزیر دستور العمل نداند که معاونین نمیتوانند در هیات مدیره شورا های مردم نهاد باشند.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
5
باید یه مکان مستقل بخرید .سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس
|
Japan
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
2
مگه اینها دامپزشک نیستند.
مگه غیر از اینه که روزی که شماره از نظام میگیرند به جرگه دامپزشکان اضافه میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
3
1
رئیس نظام قبلی را که مجبور به استعفا کردین.
حالا نوبت این یکی شده!!!!!!
بابا دست بردارین .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
5
اقای دکتر نمک نخورید و نمکدان بشکنید
اولا شما به عنوان مستاجر چرا عنوان نمی کنید که آیا اجاره هم می دادید
دوما خودتان می دانید اداره کل برای محل جدید شما چقدر هزینه کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اداره کل دامپزشکی که فلسفه وجودیش خدمت به دامداران و اعضا نظام دامپزشکی است حالا باید از سازمان نظام دامپزشکی اجاره هم بگیره!!!!
واقعا جای تاسف است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اجاره نمیدادند !!!!
برای این دو تا اتاق اداره کل هزینه کرده !!!!
باید اجاره هم میگرفت نباید هزینه میکرد واقعا!!!
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
3
2
مثل اینکه برخی در سازمان دامپزشکی صدای تغییرات در وزارتخانه را نشنیده اند ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
3
0
بله درست می فرمایید بخش خصوصی اصفهان نیز بایستی در برابر ظلم بزرگی که به نظام دامپزشکی استان وارد شده موضع گیری کند وگرنه نظام دامپزشکی اصفهان در اینده به حاشیه رانده شده و دولتی ها مسلط می شوند بر امور نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
4
3
واقعا جای تاسف است یه تار موی جهاد شرف داره به این اداره کل دامپزشکی اصفهان بله بهتر بود از جهاد مکان میگرفتند خیلی بهتر بود
دکترx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
4
نظام چه کار مثبتی برا دامپزشکا انجام میده.یه داروخونه یا کلینیک بخوای بزنی امتیازاتشو به حدی کردن که هیچکس نتونه و عملا فقط پارتی بازی...در صورتیکه پرنده فروشهای پل سرهنگ اصفهان بیشتر از یک داروخانه دارو دارند و حتی تاریخ گذشته و حتی فله ای...نظام فقط زورش به کسی میرسه که شماره نظام داره...نظامی که حتی از وصول حقوق یک فرد مسئول فنی هم عاجزه همون بهتر ک اساسش رو بار کامیون کنند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
مواردی از تخلف داروفروشان دارید به اداره کل معرفی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
نظام باید چکار کنه براتون. نظارت به پرنده فروش ها هم از وظایف اداره کل هست. شما خودت اگه یکی بیاد کنارت مجوز د مانگاه یا داروخانه بگیره بدون امتیاز فردا صبحش میای اعتراض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
2
جای تعجب که هنوز در اصفهان بلوا هست.
مگه رئیس قبلی نظامو عوض نکردن پس چرا با این یکی هم جنگ میکنن.
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
1
رئیس سازمان دامپزشکی!!!!!!!!!!!!
رئیس نظام دامپزشکی!!!!
کجائید ؟
کجائید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
3
2
مدیر کل دامپزشکی میخواهند بگویند در حوزه دامپزشکی حرف اول و آخر را فقط اداره کل دامپزشکی میزند و همه از جمله رئیس نظام دامپزشکی و دو هزار عضوش در استان ، باید تابع نظرات و تصمیمات ایشان باشند وقتی فرمودند محل نظام را تخلیه کنید بلا فاصله و در هر شرایطی حتی در شرایط اپیدمی کرونا باید محل تخلیه شود همه باید تابع دستورات ایشان باشند و نظر و تصمیم ایشان بر نظر و تصمیم دیگران ارجعیت دارد. ولی غافلند که دوران تحکم دامپزشکی دولتی بر بخش خصوصی گذشته و نظام دامپزشکی مرجع تصمیم گیری و تصمیم سازی صنف فرهیخته دامپزشکی است و این نظام است که دامپزشکی را نظام مند خواهد نمود نه بخش دولتی. لذا رییس محترم نظام به نمایندگی از دو هزار عضو نظام باید در مقابل کسانی که تصور میکنند ...... بقیه هستند بایستند و در اینده نزدیک دامپزشکی به جایگاهی که استحقاق آنرا دارد برسانند.
مسوول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
7
.... شما که ازعدم اجرای ماده 19 انتقادمی کنید خودتان اجراکننده آن هستید جای شاکی ومتشاکی عوض شده ؟جناب حکیم مهرجان جان لطفاشمابرای برادرعزیزمان دکترقلمکاری توضیح بدیدیک پایه اجرای ماده 19 نظام دامپزشکیه درمورد محل نظام دامپزشکی خداوکیلی شماتاتسویه حساب یه نفرراانجام ندهیدهیچ خدماتی به اون شخص نمیدیدحال جای این سوال باقیه که این پولهاکجاداره هزینه میشه من که به عنوان کوچکترین عضونظام هیچ خدماتی ندیدم لطفااگرکسی ازبرادران شورای نظام اصفهان این متن رامی خواند منت سرما می گذاردوبیایدشفاف سازی کنه بگه درآمدهای نظام استان اصفهان داره کجامیره؟؟؟؟؟؟؟که شماحتی نمی تونیدیه محل اجاره کنین قابل توجه دوستان عزیزحتی شرکتهای ممیزی بهداشتی استان اصفهان قبل ازاینکه منحلشون کنن همشون ساختمان ومحل اجاره ای داشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
عزيز بدون اطلاع اظهار نظر نفرماييد
ماده ١٩قانون رامطالعه بفرماييد مجري اين قانون سازمان دامپزشكي است ونظام دامپزشكي بعنوان همكار سازمان دامپزشكي معرفي شده
وكميته هماهنگي ماده ١٩استانها كه مسئول رسيدگي به عدم اجراي اين قانون ميباشد به رياست مدير كل ويكي از اعضا ان رييس نظام استان مي باشد
پس اگر ماده ١٩اجرا نشده فقط وفقط سازمان دامپزشكي وادارات كل ان اهميتي براي اجراي ان نمي بينند
چون اين قانون دفاع از اعضا بخش غير دولتي است
وخيلي براي انها حقوق اين افراد اولويت ندارد
ارتباط با كارفرما ها برايشان بهتر است
١٤مهر ومناسبتها تاج گل هاي فراوان و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
1
سلام
از نقش افرینی فعال برادر بزرگوار و عزیزمان دکتر اخوان رئیس قبلی نظام استان در اینگونه موارد بسیار سپاسگزاریم. بنده به نمایندگی از بخش خصوصی از ایشان کمال تشکر را داریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
2
رئیس شورای نظام دامپزشکی که توان تهیه مکانی مستقل برای ما فعالان بخش خصوصی را ندارد چرا باید از این اتفاقات ناراحت باشد . ؟؟؟!!! ...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
2
هنوز هم بعضی فکر می کنند مهندس حجتی وزیر است و یکه تازی می کنند بابا وزیر عوض شده .......................
دامپزشک خسته
|
Turkiye
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
4
باسلام وعرض تبریک سال نو:دراینکه اقدام اداره کل دامپزشکی استان اصفهان کارناشایسته ای انجام داده شکی نیست ومانندپدری می ماندکه فرزندخودش راازخانه بیرون کندولی بهتراست که ازبرادران شورای نظام اصفهان که بعضی سابقه طولانی حضوردرشورادارند پرسیده شودکه دراین سالهای مدیدکه مسوولیت داشتیدچرابه فکرمکانی مستقل نبودید؟درآمدهای نظام دراین سالهاکجارفته اگربگوییدصرف امورجاری شده است ظلم به اعضااست شمادراین مدت هیچ خدمت مجانی به اعضاارایه نکرده ایددرآخرازاینکه سایت حکیم مهرنظرهمگی اقشاررابدون غرض بازتاب میدهد پیشاپیش سپاسگزارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
ظاهرا با رفتن مهندس حجتی و به تبع آن برخی معاونان و مدیران هنوز آقایان در اداره کل دامپزشکی باور نکرده اند که زمان یکه تازی به پایان رسیده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
بزودی مرتبطین با فتاح باید از سازمان خارج و مورد بازخواست قرار گیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
2
جناب دکترصفری،جناب دکتررفیعی پور
باتوجه به دستورالعمل وزیر حضورهمزمان معاونان اداره کل درهیات مدیره نهادهای غیر دولتی مانند نظام دامپزشکی ممنوع می باشد چرا بی تفاوت هستید؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (the Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
واقعا . سکوت شبه برانگیزیه
.......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
سلام چرا دکتر صفری ورود پیدا نکرده مگر ایشان در وزارتخانه پست مرتبط نداره اگر از این پست نخواهد به نفع نظام عمل کند چه اصراری بر حضور در سازمان نظام دامپزشکی دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
0
دکتر اخوان درود بر شما ، انتظار می رود همچنان ضمن راهنمایی دکتر قلمکاری ، از ایشان حمایت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
دوستان در اداره کل اصفهان می گفتند رئیس قبلی نظام با مدیر کل مشکل شخصی دارد حالا که او رفته وشخص دیگری امده چرا؟
........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
3
این همه درامد از ماده ۵ برای صدور پروانه بهداشتی دامداری ها و ماده ۲ برای صودر پروانه ها برای ما از یک طرف و درامدهای کلاس های اموزشی کا اجبارا برای ما می گذارند کجا می رود؟؟؟!!!! یعنی نظام استان ما اینقدر ضعیفه که نمی تونه جایی اجاره کنه ؟؟؟؟ از ما ست که بر ماست، خودمان ضعیفیم خودمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
2
مگه این نظام مسئول امور مالی نداره تا کمک کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
1
استانها از نظر مالی مستقل هستند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
1
واقعا روسای نظام استان حقوق نمیگیرن ؟
....................
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
3
ما نفهمیدیم کلا خاصیت نظام دامپزشکی چی هست جز دادن یه شماره ،اگه کسی می دونه لطفا اطلاع رسانی کنه
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
2
باید وفتی رئیس قبلی عوض شد همزمان فکری به حال سر دیگر قصه هم میشد تا استخوان در زخم نماند.
بدون تغییر این گونه قصه تا ابد ادامه دارد
ما که خسته شدیم.بیچاره جوانان بدبختی که وارد این رشته میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
مشکل تعویض رئیس نظام آستان نیست باید بخش دولتی اصفهان خانه تکانی بشه
ناشناس
|
France
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
0
خوشبختانه بعد از افتخارات بزرگ دامپزشکی اصفهان از جمله رتبه ممتاز در تلفات و خسارت آنفلوانزای مرغی در همه گیری قبلی و کشف مجدد اتانول که موجب قوت قلب کادر پزشکی استان گردید و ....................... اینک اخراج اشغالگران از محلی که البته به واسطه حضور همان اشغالگران از مالکیت جهاد به دامپزشکی منتقل شد برگ زرین دیگری بر افتخارات ................ افزوده گردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
شما هستی حسن نصرالله آیا؟؟؟
مسئول فنی از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
1
شرکت چند منظوره چیه و چطور میشه راه انداخت؟
واقعا صوریه. دیگه خسته شدم از تحقیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
حجتی چه ربطی به دامپزشکی اصفهان داره؟
فتاح کیه؟
بابا ما داریم کجا کار میکنیم. یا خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
از رفیقت بپرس
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
من تازه چهار ماهه فارغ التحصیل شدم.
اینها رو که می خونم واقعا می ترسم
خدا رحم کنه
واقعا کی باید رسیدگی کنه؟
این اتفاقات مثل اینه که کرونا گرفته باشیم والا بهتر از روزگار دامپزشکیه
کاش دامپزشکی نمی اومدم
عمرم به باد دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
این برخورد نیازمند پاسخ دکتر صفری است ولی صد افسوس.....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
این پاسخ نیازمند برخورد قاطعانه دکتر رفیعی پور گرامی ............................. است .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
2
باتوجه به اینکه مشکل اداره کل با نظام دامپزشکی اصفهان با کنار رفتن دکتر اخوان حل نشده که هیچ به شکایت وتخلیه محل هم کشیده است به این نتیجه می رسیم که مسبب اختلافات در دامپزشکی استان اصفهان جناب مدیر کل میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
یک توصیه به ریاست محترم نظام اصفهان دارم و اینکه دقیقا همچون گذشته از توصیه های دکتر اخوان استفاده کنند تا مسیر موفقیت هموار گردد.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
0
من به شما عزیزان در دامپزشکی اصفهان که گروههای خودجوش مهسا و جی جی راه انداخته بودید نگفتم مشکلتان آنچه میگویید نیست خوب بازم ادامه بدید زمین گرده ............
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
1
با سلام خدمت تمامی همکاران گرامی. در این ده سال که عضو نظام دامپزشکی بودم همیشه نظام کم و بیش پول از می گرفته .هزینه عضویت.تمدید پروانه .نظام سلامت و ... ولی هیچ وقت نگفتن این پول ها کجا هزینه می شود و بعد از اینهمه سال چرا مکانی مستقل ندارن که حالا هی ناله کنند و بگند بخش دولتی اینکار کرد و اونکارو کرد.آقای دکتر قلمکاری عزیز شما که تازه آمدین ولی از این به بعد دریافتی و هزینه ها را برای اعضا مشخص کنید و تصمیم برای خرید و یا اجاره مکان مستقل بگیرید چون فردا اگر بحثی با اداره کل پیش بیاد باید از اداره کل هم بروید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
1
0
دکتر رفیعی پور دامپزشکی کشور در این مقطع تاریخی به شما نگاه می کند .............. تضعیف کنندگان جایگاه دامپزشکی ابروی دامپزشکان را در سطح استان اصفهان بردند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
3
نظام دامپزشکی اصفهان یک واحد آپارتمان در اصفهان در مالکیت خودش داره چرا از پول رهن آن و یا از فروش آن استفاده نمی کنه که زیر بار هیچ نهادی نرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
1
1
حالا معلوم شد خصومت اداره کل دامپزشکی اصفهان با نظام دامپزشکی ارتباطی با دکتر اخوان نداشته این خصومت ناشی از آینه که آنها نظام دامپزشکی را رقیب خود می پندارند لذا سعی در تضعیف نظام یا نشاندن یکی از ......های خود بعنوان رئیس نظام هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
1
0
درود بر دکتر اخوان و آقای نصیری ، هیچ زمانی دکتر قلمکاری اینقدر نیاز به راهنمایی و کمک و هم فکری شما بیشتر از این زمان نداشته است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
0
سلام خدمت دکتر قلمکاری رئیس محترم نظام دامپزشکی استان، به نظر من اگر بعد از این همه سال نظام دامپزشکی نتوانسته است برای خود ساختمان مستقلی تهیه کند قطعاً ناشی از ضعف های گذشتگان است لذا پیشنهاد می کنم برای اینکه نامی ماندگار از خود به جا بگذارید نسبت به تهیه یک ساختمان مستقل اقدام نمایید شنیده‌ام ظاهراً نظام‌دامپزشکی دچار مشکلات مالی است علی‌رغم اینکه درآمد های فراوان نیز دارد که باید به موقع خود به این موضوع جدی پاسخ دهند به هر حال پیشنهاد می کنم فراخوانی بدهید تا همه اعضا نسبت به واریز وجه برای خرید ساختمان مثل برنامه های گلریزان اقدام نمایند تا پس از تهیه مبلغ مورد نظر ساختمان مستقلی خریداری گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
0
0
سلام
من هم موافق برنامه گلریزان هستم. به نظرم ما داروخانه داران می توانیم بیشترین سهم حداقل ۸۰٪ را در این کار خیر داشته باشیم و سایرین هم یعنی درمانگاهها ، آزمایشگاهها و مسول بهداشتی ها هم اگر بتوانند ۲۰٪ سهیم باشند کار تمام است . اگر توان مالی هم نداشتند که شاید نداشته باشند بقیه را هم ما می توانیم تهیه کنیم‌ واقعا این کار اساسی است و صواب دارد‌ و مشکل اساسی حل شده به دکتر قلمکاری نیز کمک اساسی می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
1
0
رو من برای برنامه گلریزان حساب کنید ......
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
1
3
سلام
واقعا جای تاسف داره چرا قضیه را سخت میکنید
مظلوم نمایی همکاران نظام اصفهان واقعا بسیار متبحرانه است
بابا خیلی ساده است اولا ده سال دکتر اخوان .............. از ساختمان اداره کل دامپزشکی استفاده کردند و به فکر تامین مکان برای نظام نبودند
الانم تا جایی که من در جریانم اداره کل حکم تخلیه گرفته ولی اقدام به تخلیه نکرده اند و ساختمانی در اداره کل برای نظام درست کردند
خیلی بی انصافی میکنید مالک ساختمانی را طلب کرده وظیفه ای برای تامین مکان دیگر نداشته ولی آماده کرده
................................
نظام دامپزشکی که از ما در بخش خصوصی حمایت نکرده حداقل جو را در ایتان متشنج نکنید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
برادر من به خاطر بی اطلاعی این اظهار نظر را میکنید. از دکتر مرادی بپرسید تمام برنامه ها را توضیح میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
همکار محترم اداره کل نشین
هروقت آمدید دوشادوش بخش خصوصی کار کردید و نان در آورید آنوقت دم ار ارامش بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
جای تاسف است مگر ساختمان مال شخص مدیرکل بوده است مال دامپزشکی کشور بوده است
جای تاسف است ....................... همین الان دکتر ..... که این همه مقابل سازمان نظام ایستاد الان آرزویش حضور در این سازمان است اما جای تاسف است که افراد می روند و فقط عملکرد هایشان می ماند چرا باید مدیرکل برود در سایر دستگاههای استان دامپزشکی را تضعیف کند واقعا جای تاسف داره
ناشناس
|
Japan
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
2
0
مالکی که املاک دولتی و بیت المال در دست دارد نباید ظلم کند
املاک دولتی امانت است دست شما ‌. زور نباید بگوئید.
شما امانت دار بیت المال هستید. ملک پدریتان نیست.
از خدا بترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
2
6
ای کاش دکتر قلمکاری قبل از تشویش اذهان همکاران بخش خصوصی و دولتی در سراسر کشور که اکثرا از کم و کیف ماجرا بی اطلاعند و از تاریخچه موضوع آگاهی کامل ندارند ............... با دوستان سازمان نظام دامپزشکی ................... مشورتی میکردند و بعد این مصاحبه را انجام میدادند و ..................... ارتباط تخیله ساختمان را با کرونا .................... را به هم پیوند میدادند .
کامنت دوستمان در موردکشف الکل و رقیب شدن اداره کل اصفهان با مرحوم رازی واقعا خنده دار است
از طرفی مگر بقیه مستاجران این کشور توی کرونا جابجا نمیشوند .قرار تخلیه و تحویل محل که مربوط به ماهها قبل از کرونا بود.
راستی جناب دکتر اخوان و دکتر قلمکاری از آپارتمان ملکی نظام دامپزشکی اصفهان در ارغوانیه چه خبر ؟؟؟ الان دقیقا چه استفاده ای از آن آپارتمان میشود ؟؟!!!! ..............................
حکیم مهر وزین شما هم اگر مصاحبه ای با طرف مقابل انجام بدین و نظرات آن طرف دعوا را چاپ کنید راه دوری نمیرود
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
لطفا بس کنید این جنگ زرگری را هر سری بخاطر کارهای ............ شما کل فضای مجازی رو بهم میریزید

بهترین کار اینه که جناب کشتکار یا رئیس اداره رو بکنید رییس نظام تا خیال همه راحت بشه ولی حتم دارم اون وقت تازه ....................
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
آفرین
............................
بهتر است تصمیم گیری رییس شورا با نظر اعضا شورا باشد
......................... واقعا ساختمانی که به مالکیت نظام اصفهان هست الان چه استفاده ای می شود .....
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
حکیم مهر باید حافظ منافع دامپزشکی کشور و ضعفا باشد نه مدیران ...........
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
0
دقیقا همان روش یکسال پیش از سوی .............. اجرا میشود. ......................... خواهشا خواهشا جناب ...... بگذارید هم دکتر قلمکاری به کارهایش برسد و هم مدیرکل در آسایش خاطر به وظایف عمل کند. انسان باید پیوند دهنده باشد نه جدا کننده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
0
خدا را شکر درآمد نظام خوبه .................. خوب برید یه جا خوب بخرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
1
1
تنها راه حل این مشکل تغییرات در ............. است و گرنه هر کس دیگری هم رییس نظام اصفهان شود همین درگیری ها ادامه می یابد و آبروی مجوعه دامپزشکی می رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
................. چرا اعضای شوای نظام از دکتر صفری که الان در بدنه وزارت جهادکشاورزی است استفاده نمی کنندکه به این درگیریها پایان دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
..................... کاری که نداره یه نظر سنجی مستند از مسئول فنی بهداشتی های استان اصفهان بگیرید تا واقعیت مشخص بشه................
نظر شما
ادامه