کد خبر: ۵۶۲۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 
 

دو دستگاه سامانه عبور پاک توسط کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان به بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی کاشان اهدا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، «دکتر عباس شاه میرزایی» رئیس شبکه در تشریح جزییات این خبر گفت: دستگاه سامانه عبور پاک به همت «دکتر حسین ناظم الرعایا» مسئول واحد بهداشت و مدیریت بیماری های طیور این شبکه و «مهندس عصار» با هدف کاهش انتقال آلودگی های همراه افراد، وسایل و... طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: در این مقطع زمانی و تلاش همه جانبه در راستای مقابله با کرونا ویروس دو دستگاه  از این سامانه از سوی سازندگان به مجتمع بیمارستانی شهید آیت الله دکتر بهشتی و یک دستگاه  هم به شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان به ارزش تقریبی جمعا 20 میلیون تومان اهدا و در محل ورودی آن ها نصب گردید.

دکتر شاه میرزایی در ادامه گفت: نحوه کارکرد دستگاه بدین صورت است که به محض ورود فرد به دستگاه، محلول ضدعفونی داخل مخزن از طریق نازل های تعبیه شده در سقف و ستون های جانبی به سمت فرد پاشش می شود و تشتک ضدعفونی در کف دستگاه نیز، کفش ها را پاک سازی می نماید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دکتر ناظم الرعایا و تیم تحقیقاتی این پروژه، خاطرنشان کرد: با ترددهای مالکین و کارگران واحدهای مرغداری، دامداری، مزارع پرورش آبزیان و... احتمال انتقال مکانیکی آلودگی ها به خصوص عفونت های ویروسی وجود دارد که نصب این دستگاه در محل ورودی واحد های پرورش به پیشگیری از بروز بیماری ها و افزایش سطح امنیت زیستی و به تبع آن تولید سالم و پایدار کمک شایانی می نماید.

شایان ذکر است مراحل ثبت این اختراع در حال انجام است که پس از طی مراحل مذکور و تاییدیه ثبت اختراع از اداره ثبت اختراع و مالکیت معنوی کشور، تولید انبوه و صنعتی این دستگاه شروع خواهد شد که تحول عظیمی در افزایش سطح بهداشت و تولید سالم ایجاد خواهد شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
2
این که تو برخی مرغداریها و برای شستشوی ماشین هایشان و افراد وجود داشته!!اختراع جدیدی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
0
2
اختراع کجا بود این دستگاه وجود داره
خواهشا از این شرایط واسه کسب شهرت استفاده نکنین
دستگاه جدیدی نیست اما دستشون درد نکنه که اهدا کردن
.......................
نظر شما
ادامه