کد خبر: ۵۶۱۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

استاندار ایلام، گفت: در پی شیوع کرونا، به مردم توصیه می‌شود از مناطق آلوده هیچ گاه خرید دام انجام ندهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، ظهر امروز «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان خواستار تعامل ویژه مسوولان با مردم در شرایط کنونی کشور شد و گفت: در این شرایط که مردم مسائل و مشکلات زیادی از جمله در بحث اقتصادی و کرونا دارند بایست نهایت تعامل با آنان ایجاد شود و در این راستا هیچ قصوری از هیچ مسوولی پذیرفته نیست.

وی در ادامه افزود: در جهت اجرای دستورالعمل‌های مختلف در بعد اجتماعی در این شرایط لازم است، مسوولان ابتدا با مردم صحبت کنند و با اقناء افکار عمومی زمینه اجرای امور پیش رو را فراهم کنند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار نظارت جدی بر بازار شد و تصریح کرد: در این شرایط به جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از یک طرف خواستار ماندن مردم در خانه هستیم و از طرفی بازار هم نبایست تعطیل شود بلکه با اجرای تمهیدات لازم و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مایحتاج مردم نیز تامین شود.

سلیمانی در ادامه به کشتار غیرمجاز دام در استان اشاره و خاطرنشان کرد: بایست بر امور قصابی‌ها نطارت بیشتر شود و فرهنگ سازی شود که اول قصابان مواظب سلامت خود باشند دوم با دوری از کشتار غیر مجاز از سلامت مردم مراقبت کنند.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی در راستای کشتار بهداشتی در استان، گفت: بایست با کار فرهنگی مضرات کشتار غیر بهداشتی و احتمال بیماری‌های مشترک انسان و دام توجیه شود

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار جلوگیری از خرید دام از مناطق آلوده به ویروس کرونا شد و گفت: خرید و کشتار دام از مناطق آلوده کشور به استان ممنوع است و همه بایست مواظبت کنند که دام از این مناطق به استان وارد نشود.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
کجای ایران پاگه اونوقت همه استانها درکیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
0
0
بهتر نبود هرکس باتوجه به تخصص خودش حرف بزنه. کسی که این حرف نامربوط رو میزنه ایا به عواقب اقتصادی کارهم فکر میکنه؟
ناشناس
|
France
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
اینا باسیاست بازی اومدن سرکار اگه بیلن دارایهاشون رو قبل از پست و بعد پست بسنجن خیلی چیزا مشخص میشه
نظر شما
ادامه