کد خبر: ۵۶۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

در پی درگذشت «دکتر محمد ابراهیمی» رئیس سابق نظام دامپزشکی استان گیلان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی این استان، رئیس سازمان نظام دامپزشکی پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

خبر درگذشت همکار محترم، شریف و خدوم حوزه دامپزشکی کشور، آقای دکتر محمد ابراهیمی، رئیس سابق نظام دامپزشکی استان گیلان و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی این استان موجب تأثر و تأسف عمیق جامعه دامپزشکی کشور شد.

خدمت و حضور مستمر 20 ساله مرحوم دکتر ابراهیمی در پست ریاست نظام دامپزشکی استان گیلان همواره منشأ خیر و خدمت رسانی علمی، حرفه ای و صنفی به یکایک خانواده دامپزشکی در گیلان و نشانه اعتماد، علاقه و اعتقاد آنان به تجارب، ظرفیت‌ها و خدمات بی شائبه آن مرحوم بوده است.

بی تردید تلاش‌های ارزنده و زحمات شبانه روزی آن زنده یاد با وجود بیماری و رنج حاصل از جراحات دوران دفاع مقدس در جایگاه های مختلف صنفی و اجرایی به منظور اعتلای بهداشت و سلامت جامعه و منزلت حرفه دامپزشکی از خاطره ها زدوده نمی شود، دلسوزی و شفقت، فروتنی و مردم گرائی، نظم و برنامه ریزی و صداقت و صمیمیت او نمونه ای بارز از اخلاق و منش یک انسان بزرگوار و با وجدان کاری بالا بود.

اینجانب این ضایعه تأسف بار را به اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی کشور به‌ویژه اعضای نظام دامپزشکی استان گیلان، خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.

دکتر محمدرضا صفری

اسفندماه 1398
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
2
بد نبود آقای رفیعی پور هم پیام تسلیتی از طرف خودشون و سازمان دامپزشکی کشور می دادند.
نا سلامتی ایشان یکی از مدیران و کارشناسان این سازمان بوده اند.
افسوس
ایکاش ذره ایی .....
نظر شما
ادامه