کد خبر: ۵۶۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
در پی حال نامساعد مهندس عباس کشاورز:
برخی رسانه‌ها مدعی شدند دوشنبه هفته‌جاری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به دلیل حال نامساعد از دفتر خود در وزارت جهادکشاورزی به بیمارستان منتقل شده است ...

حکیم مهر: خبر ابتلای سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به کووید 19 که توسط برخی سایت‌ها در فضای مجازی منتشر شده تکذیب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، برخی سایت‌های خبری از ابتلای عباس کشاورز به کووید 19 خبر دادند که براساس اخبار منتشره سرپرست وزارت جهادکشاورزی مانند برخی مسئولان دولتی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

این رسانه‌ها مدعی شدند دوشنبه هفته‌جاری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به دلیل حال نامساعد از دفتر خود در وزارت جهادکشاورزی به بیمارستان منتقل شده است. علت انتقال وی به بیمارستان احتمال ابتلا وی به ویروس کرونا عنوان می شود.

اما یک منبع آگاه در وزارت جهادکشاورزی در گفت و گو با ایلنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: روز دوشنبه در پی نامساعد شدن حال سرپرست وزارت جهاد کشاورزی او به بیمارستان منتقل شد. برای اطمینال از سلامت کشاورز از او تست کرونا گرفته شده که منفی بوده است.

وی همچنین قرنطینه بودن کشاورز در خانه را رد کرد و افزود: هفته‌جاری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی چندین بار به دفتر خود مراجعه کرده است.

این منبع آگاه یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به‌دلیل عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شده است.

وی تصریح کرد: پس از انتقال کشاورز به بیمارستان او به مدت یک‌شب بستری بود و به نظر می‌رسد حال نامساعد سرپرست وزارت جهاد کشاورزی مربوط به عارضه قلبی باشد.

این منبع آگاه حال کنونی کشاورز را مساعد توصیف کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
حیرت زده.
|
Serbia
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
2
هوالشافی
نظر شما
ادامه