کد خبر: ۵۶۰۶

حکیم مهر - سایت سازمان نظام دامپزشکی نوشت : با برگزاری پنجاه و سومین نشست، دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران رسماً به کار خود پایان داد.
دکتر سید محمد آقامیری در ابتدای این نشست ضمن تشریح فعالیت‌های انجام گرفته سازمان در سال1389 به ویژه برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی، چکیده‌ای از عملکرد شرکت نظام سبز سلامت در اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی، دامپزشکی و اقدامات به عمل آمده در ارتباط با قانون نظام جامع دامپروری و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی ارائه داد.
وی در ادامه گزارش خود افزود: عملکرد سازمان نظام در دوره سوم شورای مرکزی قابل دفاع است و اقدامات بسیار مناسب و موثری صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به اصلاح تعرفه‌های خدمات آزمایشگاهی، درمانی و بهداشتی در بخش غیر دولتی دامپزشکی اشاره کرد، همچنین قطع ارتباط مالی بین کارفرمایان و مسئول فنی بهداشتی یکی از آرزوها و خواسته های دیرین دامپزشکی بود که در این دوره به مرحله اجرا گذاشته شد.

راست به چپ : دکتر عصاریان - دکتر ناصری - دکتر حیدری - دکتر طاهری - دکتر انصاری فرد - دکتر مطلبی - سرحدی - دکتر آقامیری - پویا راد - دکتر کیایی - دکتر مشکوة - دکتر هاشم زاده - دکتر خرازیان مقدم - دکتر شریفیان


در ادامه این نشست دکتر کیائی نماینده شورای مرکزی در انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی به شرح گزارش جامعی از روند برگزاری این انتخابات اعم از ثبت نام داوطلبان، انجام استعلام‌ها و بررسی اعتراضات پرداخت و اعلام نمود: انتخابات در مجموع منظم، معقول و با دقت برگزار شد و تنها نکته مطرح شده از سوی برخی کاندیداها، معرفی حضوری و ارائه برنامه‌های خود بود، که به دلیل آنکه در شورای مرکزی تصویب نشده بود، این امر قابل اجرا نبود.
بر پایه این گزارش دکتر مطلبی نیز در سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن برگزاری همایش‌های بین المللی و تجلیل از چهره‌های ماندگار پیشنهاد کرد: این کنگره‌ها توسط افراد صاحب نظر مورد ارزیابی قرار گرفته تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت کنگره‌های بعدی هرچه با شکوهتر برگزار گردد.
رئیس سازمان تحقیقات شیلات ایران با اشاره به حرکت رو به جلوی سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم شورای مرکزی بر ضرورت هماهنگی بیش از پیش بین دو سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی به خصوص در دو قانون نظام جامع دامپروری و افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرد.
وی همچنین خواستار برگزاری جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای دوره سوم و چهارم شورای مرکزی شد و اصلاح قوانین سازمان دامپزشکی کشور و سازمان نظام دامپزشکی در جهت پیشبرد اهداف عالیه دامپزشکی در کشور را اثر بخش دانست.
این گزارش می‌افزاید: سایر اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی نیز هرکدام در سخنان جداگانه‌ای با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دوره سوم شورای مرکزی بر ضرورت ترسیم اهدف دقیق برای سازمان و حضور به موقع اعضای جدید در جلسات آتی شورا تأکید کردند.
گفتنی است در پایان این جلسه از سوی سازمان نظام دامپزشکی هدایایی به رسم یادبود به اعضای دوره سوم شورای مرکزی اهدا و از زحمات آنها قدردانی شد.

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه