کد خبر: ۵۶۰۳۱

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با تاکید شهردار و تامین ساز و کارهای مناسب قابلیت ارسال گوشت به درب منازل در کشتارگاه تبریز ایجاد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «کریم قدرتی» اظهار داشت: گوشت بهداشتی بسته بندی طبق قیمت مصوب و با پیک های دارای یخچال و بصورت کاملا بهداشتی به درب منازل شهروندان ارسال می شود.

وی تصریح کرد: این موضوع در روزهای آتی راه اندازی می شود و شهروندان می توانند با سفارش دادن گوشت مورد نیاز آن را درب منزل تحویل گیرند.

قدرتی ادامه داد: پروسه سفارش گیری بصورت ساده و آسان خواهد بود که در سایت رسمی سازمان کشتارگاه مراحل آن توضیح داده خواهد شد.

وی همچنین به افزایش کشتار دام اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با ادامه روند افزایش کشتار  خوشبختانه قیمت‌ها روند نزولی گرفته و با ادامه این کار دوباره شاهد کاهش قیمت مصوب نیز خواهیم بود.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز گفت: همه تلاش ما و کارکنان این سازمان به همراه سازمانهای ذیربط بر این است توزیع گوشت بهداشتی با حداقل قیمت و به سهولت در اختیار شهروندان قرار گیرد که بحمدالله و تا کنون در این خصوص توفیقات خوبی بدست آمده است.

 

نظر شما
ادامه