کد خبر: ۵۶۰۲۱
 
 

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب با هشدار به مرغداران برای جلوگیری از رهاسازی حیوانات مرده در طبیعت گفت: مسئولان مرغداری‌ها موظفند قوانین بهداشتی را برای حفظ سلامت مردم رعایت کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمود ترخاصی» گفت: بنا بر گزارش واصله در خصوص رهاسازی تلفات مرغ‌ها در حاشیه یکی از جاده‌های شهرستان خوشاب به همراه کارشناسان این شبکه ۱۵ اسفند جهت بررسی وضعیت به محل اعزام و اقدام به بررسی و دفن تلفات رها شده با همکاری دهیاری نوده انقلاب و چرو شد.

وی با تاکید بر اینکه مرغداران شهرستان خوشاب و شهرستانهای مجاور باید به قوانین بهداشتی دامپزشکی عمل کنند، افزود: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که تلفات مرغ‌ها در اطراف جاده‌ها و بیابانهای شهرستان رها شود چرا که مخاطرات بهداشتی فراوانی دارد و باعث آلودگی محیط و در نهایت تهدید صنعت طیور شهرستان می‌شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب اضافه کرد: مرغداران موظفند تلفات مرغداری خود را مطابق ضوابط دامپزشکی به صورت بهداشتی معدوم کنند و خروج تلفات تحت هر عنوانی جهت مصارف حیوانات خانگی مانند سگ ممنوع است.

وی با تشکر از همکاری پرسنل محترم پاسگاه انتظامی چرو در شهرستان خوشاب تصریح کرد: شبکه دامپزشکی خوشاب به جد پیگیر این نوع تخلفات بهداشتی است و با مساعدت مراجع محترم قضائی اقدامات قانونی را در این رابطه انجام خواهد داد.
 
نظر شما
ادامه