کد خبر: ۵۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

دکتر توکلی مدیر کل دامپزشکی استان البرز در خصوص انجام اقدامات پیشگیرانه در اداره کل دامپزشکی استان البرز و ادارات شهرستانی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: به منظور کمک به قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در اداره کل دامپزشکی استان البرز و تمامی ادارات شهرستان های استان گندزدایی صورت می گیرد و همچنین کارکنان اداره کل نیز به منظورتشخیص افرادی که علائم بیماری را دارند غربالگری شده اند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر توکلی» اظهار داشت: تمامی اماکن از جمله محوطه، دفاتر و اتاق ها به صورت روزانه با استفاده از مواد ضد عفونی کننده گندزدایی صورت می گردد.

وی افزود: در راستای به حداقل رساندن احتمال سرایت بیماری از همکاران و همچنین مراجعین، در ورودی درب اداره افرادی معین شده اند که افراد را با استفاده از تب سنج غربالگری نمایند و دمای بدن آنها ثبت و در صورت بالا بودن درجه حرارت بدن اقدامات بعدی برای جلوگیری از انتشار بیماری صورت می پذیرد.

مدیر کل دامپزشکی استان البرز تصریح کرد: در ورودی اداره کل مراجعین در بدو ورود با استفاده از مواد ضد عفونی کفش ها و دست های خود را ضد عفونی کرده و وارد اداره می شوند و این مواد در راهرو ها  نیز در دسترس افراد می باشد.

دکتر توکلی همچنین گفت: با در اختیار قرار دادن ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده به همکاران که از قبل پیش بینی و دپو شده بود از آنان خواسته شده که از این تجهیزات در اداره و در ارتباط با افراد استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش ساعت اداری در استان البرز، در راستای کاهش احتمال شیوع بیماری در جلسه کمیته پیشگیری از کرونا، حضور حداقلی همکاران مصوب شد و انجام وظایف با استفاده از دورکاری همکاران و شیفت بندی اداره میگردد.

دکتر توکلی با اشاره به پویش های به راه افتاده در خصوص عدم دست دادن با یکدیگر گفت: این پویش حدود 3 ماه قبل برای همکاران دامپزشکی استان به راه افتاده بود و دست دادن با همکار و ارباب رجوع را برای جلوگیری از بیماری های مسری ممنوع اعلام کرده بودیم.

وی در پایان تاکید کرد: بر اینکه در شرایط بحرانی کنونی حفظ آرامش و رعایت موارد توصیه شده مهمترین عامل بر غلبه این ویروس می باشد.

 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
1
1
دمتون گرم يه خورده اين اداره كل ...... ياد بگيره به عنوان دارنده بيشترين ارباب رجوع دامپزشكي در كشور هيچ كس به فكر ما تو اين اداره نيست حكيم مهر عزيز لطفا منتشر كن شايد از مرگ نجات پيدا كنيم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
2
1
احسنت به مسئولین این اداره کل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
1
0
اقدامات عملی را برای مدیرانتون بفرستین تا تشویق شوید برای همکاران برنامه بدهید برای مقابله با کرونا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
1
0
درود بر دکتر توکلی، با این عملکرد که در راستای مقابله با کرونا از خودشان نشان دادند .............
نظر شما
ادامه