کد خبر: ۵۵۹۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

«دکتر سید غلامرضا ملکی» معاون سلامت دامپزشکی استان آذربایجان غربی با اعلام این مطلب گفت: در بازرسی‌های بعمل آمده توسط  اکیپ های بازرسی بهداشتی از واحدهای عرضه مواد غذایی و به ویژه رستوران‌های تحت نظارت  در ارومیه یک تن انواع فرآورده های گوشتی فاسد ضبط و معدوم گردید.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، دکتر ملکی افزود: فرآورده های گوشتی یادشده شامل انواع گوشت قرمز و سفید بود که از یک واحد کبابی  کشف و معدوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فرآورده ها به دلیل عدم داشتن هویت از نظر تارخ تولید و شرایط  ارگانولپتیکی قابل استفاده نبود و از چرخه مصرف انسانی خارج گردیده است .

معاون سلامت دامپزشکی استان افزود:  کشف این مواد فاسد در نتیجه شکایت های مردمی و نیز، بازدیدهای مشترک اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی  و سازمان تعزیرات حکومتی رخ داده است.

دکتر ملکی افزود: با وجود آنکه مواد غذایی سرمایه ملی محسوب می شود و برای به ثمر رسیدن آنها مقدار قابل توجهی وقت و هزینه صرف شده است اما سلامت مردم بر این سرمایه ارجحیت دارد زیرا این سرمایه ها می تواند در نتیجه سهل انگاری و منفعت طلبی برخی افراد سودجو و فاقد دانش فنی، به کالایی مضر برای سلامت جامعه تبدیل شود.

معاون سلامت دامپزشکی استان  با بیان اینکه تیم های نظارتی بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل بصورت شبانه روزی از رستوران ها و مراکز عرضه مواد غذایی بازرسی می‌کنند از شهروندان خواست برای رسیدگی سریع به شکایات مردمی شکایات خود را در مورد تخلف بهداشتی به شبکه های دامپزشکی و شماره تلفن 1512 اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفین صورت گیرد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
0
2
چرا یک سال هست که کسی جرات ندارد اخبار مربوط به ضبطی های انبوه از یک شرکت خاص در ........... خبری منتشر کند
چرا در مصاحبه ها به آن هیچ اشاره ای نمی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
رای بدوی محکومیت این شرکت صادر شده اما مانع از رسانه ای شدن ان گردیدند
نظر شما
ادامه