کد خبر: ۵۵۹۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از کشف و معدوم سازی بهداشتی تعدادی لاشه بلدرچین‌ تلف شده در حوالی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر امید حاج محمدی» اظهار داشت: صبح دیروز در پی گزارش مردمی مبنی بر تلفات تعدادی پرنده در نزدیکی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، مراتب بررسی در دستور کار کارشناسان دامپزشکی استان قرار گرفت.

حاج محمدی با بیان اینکه گزارش مردمی ابتدا حاکی از مشاهده لاشه تعدادی خفاش و نگرانی مردم از تشدید بیماری کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: تعدادی پرنده در حوالی مرکز بهداشت بر اثر عملیات ضدعونی و گند زدایی این مرکز در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا تلف شده بود، که این نهاد از کارشناسان دامپزشکان خواست موضوع را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی  دامپزشکان و تشخیص نوع پرندگان تلف شده، مشخص شد که این تعداد پرنده در واقع بلدرچین بوده است که بر اثر انجام عملیات ضدعفونی مرکز بهداشت شهرستان تلف شده و لاشه خفاش رویت نشد.

لاشه پرندگان تلف شده سریعا به شیوه بهداشتی دفن شد.

این مسؤول ضمن قدردانی از هوشیاری مردم و اطلاع رسانی آنان در زمینه گزارش موارد مشکوک و اهتمام در همکاری با دامپزشکی، یادآور شد: مطمئنا با پیگیری مسؤولان و همکاری مردم در رعایت نکات بهداشتی و درمانی به زودی ویروس کرونا را شکست داده و از این مرحله سخت و حساس نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به اجرای گشت های بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، کشتارگاه های دام و طیور و مبارزه با کشتار غیر مجاز دام و طیور در سطح استان اشاره و تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکل و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
1
سلام
واقعا این کارها به مدیر کل چه ربطی داره
پس شبکه شهرستان چیکارس؟
خدا وکیلی شان مدیران کل را پایین نیاورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
حرمت امام زاده را متولی، حفظ می نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
چ جالب...
نظر شما
ادامه