کد خبر: ۵۵۹۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

انتشار ویروس کرونا در کشور موجب فروش عنبرنسا در سایت دیوار شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، هر کیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کود‌ها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضدعفونی قوی‌تری دارد!

این روز‌ها همه چیز تحت‌تأثیر کروناست. از روز شنبه هفته گذشته که رسما خبر شیوع کرونا در ایران اعلام شد، پزشکان و کارشناسان بهداشت یکی از راه‌های مهم مقابله با کرونا را تقویت سیستم دفاعی بدن اعلام کردند. در این میان اخبار ویدیو‌های تأییدنشده‌ای در فضای مجازی گل کرد که عده‌ای مصرف خوراکی‌هایی مانند سیر و زنجبیل را پادزهر کرونا معرفی می‌کردند و همین مسأله باعث شد در عرض چندساعت قیمت مرکبات و سیر و زنجبیل افزایش صددرصدی پیدا کند. این محصولات در روز‌های اخیر علاوه بر افزایش قیمت کمیاب هم شدند، چون مردمان زیادی برای تهیه آن‌ها مقابل میوه‌فروشی‌ها صف کشیدند.

در سایت دیوار با آگهی‌های متعددی برای فروش عنبرنسارا مواجه می‌شوید

هر کیلوگرم کود الاغ در سایت دیوار بین ٧٥ تا ١٥٠‌هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. در یکی از این آگهی‌ها گفته شده که کود‌ها متعلق به الاغ جوان و ماده است که خاصیت ضدعفونی قوی‌تری دارد و از طالقان برای مشتریان ارسال می‌شود.

در آگهی دیگری کود الاغ در بسته‌های ٣٠٠ گرمی بسته بندی شده است و هر بسته ٣٠٠ گرمی ٥٠ ‌هزار تومان فروخته می‌شود. هر کیلوگرم اسفند هم که تا پیش از این در بازار تهران حدود ١٠ تا ١٢‌هزار تومان فروخته می‌شد، حالا به کیلویی ٢٥ تا ٣٠ ‌هزار تومان رسیده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
نامزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
1
کارخانه های متعدد خارجی هم در رقابت هستند تا این داروی را به نام خود ثبت کنند . لذا برای آن نام های متععدی را بر پیشنهاد نموده اند ، از جمله :
کوروسید، حمارسیلا ت الاغونیوم- تترا نساسیلین. عنساسیلین،نساغلامینوفن- حمارینات پتاسیوم.عنکوروسید. نساکرون- ایرکوروفن-دودوعنات کونژوکه. حماروعنوسید-کورسیلینلاغ-نساسیلین-عنسیلین-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
حالا همه خرافات بجای خود ولی اسمش عنبرنسارا است نه عنبرنسا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
من دلم به حال کرونا می سوزه!
بنده خدا اگه میدونست از چین باید بکوبه بیاد اینجا و با این دارو!!!!!!!! از بین بره قطعا قید موتاسیون و افزایش پاتوژنیسیته را میزد!
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
یعنی ان الاغم گرون شد تو این مملکت
نظر شما
ادامه