کد خبر: ۵۵۸۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات لازم این اداره کل نظیر ضدعفونی اماکن عمومی شهر یاسوج جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، «دکتر عبداله بهمنش» با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و تردد بیشتر شهروندان در سطح شهر، دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد بر اساس وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ بهداشت عمومی و بمنظور تعامل و همکاری با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان  تمهیدات لازم را به منظور ضد عفونی اماکن عمومی و مکان های پرتردد در سطح شهر انجام می‌دهد.

وی  افزود: دامپزشکی جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس به صورت داوطلبانه و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ضدعفونی زندان مرکزی شهر یاسوج، فرودگاه و ترمینال مسافربری این شهر را با مواد بهداشتی ایزوپروپیل الکل (ضدعفونی کننده وسیع الطیف و پاک کننده محیط) جهت رفع آلودگی‌های احتمالی اقدام می‌نماید .

دکتر بهمنش اضافه کرد: ارسال پیام های بهداشتی، ضدعفونی محوطه اداری دامپزشکی استان، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نظیر اینفوگرافی، هشدار های بهداشتی ویروس کرونا از دیگر اقدامات این اداره کل طی روزهای گذشته بوده است.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
2
4
چه ربطی به دامپزشکی؟؟!!
.
|
Italy
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
1
1
ربطش تعامل با علوم پزشکیه .
بالاخره تمام دستگاهها باید پا به کار بیان و کمک کار بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
1
2
از ماست که بر ماست ..... برای چه؟ کارمون کمه؟نیروی اضافه داریم؟....................
نظر شما
ادامه