کد خبر: ۵۵۸۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور  گفت: در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شاهد رضایت کامل دامداران و روستائیان از خدمات بهداشتی و درمانی دامپزشکی بودم .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، جلسه شورای هماهنگی ویدئو کنفرانس مدیران کل دامپزشکی سراسر کشور با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه دکتر رفیعی پور بیان داشت: در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان علی رغم خسارت های فراوان سیل، رضایت کامل دامداران از خدمات بهداشتی و درمانی انجام شده از سوی دامپزشکی را مشاهده کردم.

شایان ذکر است دامپزشکی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده و خصوصا دامداران در مناطق سیل زده پیشقدم بوده و بدون هیچگونه چشم داشتی با اخلاص تمامی نیرو و توان تخصصی خود را در جهت کاهش خسارات و جلوگیری از شیوع و بروز بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام در شرایط نابه سامان بعد از سیل به کار گرفت.

گفتنی است در این راستا تاکنون حدود 269 هزار متر مربع سم پاشی و ضد عفونی جایگاه دام، بیش از 51 هزار راس سم پاشی دام، بیش از 58 هزار مورد رصد و پایش بیماری، حدود 24 هزار راس درمان دام و بیش از 9 هزار مورد دفن بهداشتی انجام گردیده است.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
1
با دیدن تصاویر خدمات همکاران دامپزشک در مناطق سیل زده جنوب بلوچستان واقعا غبطه خوردم
کاش من هم می تونستم برم و کنارشون باشم و کمک کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
1
آیا محل بازدید را خودتان انتخاب کردید؟

یا به محلی ، از پیش تعیین شده و خدمات رسانی شده تشریف بردید؟

مشک آن است که ببوید ، نه آن که عطار بگوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
قطعا
نظر شما
ادامه