کد خبر: ۵۵۷۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

محیط زیست استان گلستان اعلام کرد که علت تلفات پرندگان در ساحل بندرترکمن پس انجام آزمایش‌ها توسط دامپزشکی استان اعلام خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی محیط زیست گلستان، در پی تلفات پرندگان مهاجر در پناهگاه حیات‌وحش میانکاله، پایش مستمر در سواحل خلیج گرگان در دستور کار اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان قرار گرفت.

در این راستا در روز گذشته (۲۸ بهمن‌ماه) حدود ۳۰۰ قطعه لاشه پرندگان مهاجر آبزی در سواحل بندرترکمن مشاهده شد که لاشه‌ها بلافاصله توسط کارشناسان و محیط بانان و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان گلستان جمع‌آوری، نمونه‌برداری و به‌صورت بهداشتی دفن شد.

علت تلفات پس از بررسی و انجام آزمایش‌ها توسط اداره کل دامپزشکی استان اعلام خواهد شد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماهیگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
2
با سلام .. تلفات پرندگان مهاجر و بومی در حاشیه دریای خزر درشهرستان بندرترکمن بالای 1500 قطعه هست و احتمالا با این شرایط روز به روز در حال افزایش می باشد . متاسفانه این پرندگان یکی پس از دیگری درحال تلف شدن و دفن شدن هستند و کسی پاسخگو نیست حکیم جان ..
محیط بان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
3
باسلام خدمت حکیم مهر ... من خودم شاهد تلفات بیش از هزاران قطعه پرنده مهاجر زبان بسته در این سواحل بودم و حتی تلفات در پرندگان بومی نیز در روستاههای بندرترکمن زیاد شده . واقعا وضعبت خیلی بحرانیست .. واقعا جای تاسف هست علت تلفات چیست دامپزشکی ترکمن هیچ اقدامی در این خصوص بغیر از نگاه کردن و دفن کردن نکرده ... خدا بخیر کنه ....
نظر شما
ادامه