کد خبر: ۵۵۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس دانشگاه ایلام از جذب 16 عضو هیئت علمی در فراخوان اسفند خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر محمد علی‌اکبری» اظهار کرد: در راستای  تحقق برنامه ‌های دانشگاه، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و به منظور تکمیل کادر هیأت‌ علمی در دانشکده‌‌های علوم پایه، ادبیات علوم‌ انسانی، پیرادامپزشکی، الهیات و معارف، فنی و مهندسی و کشاورزی از طریق فراخوان عمومی مرکز جذب وزارت علوم در اسفند ماه سال جاری تعداد 16 نفر در رشته‌های تخصصی موردنیاز جذب دانشگاه می‌شوند.

وی تصریح کرد: متقاضیان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌ دامپزشکی (بافت شناسی عمومی)، نیز می‌‌توانند با مراجعه به سامانه نور رضوی و ملاحظه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر دانشگاه ایلام علاقمندی خود را اعلام کنند.

علی‌اکبری ضمن استقبال از جذب اعضای هیأت ‌علمی بومی در دانشگاه ایلام اظهار امیدواری کرد، که فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی و نخبگان و سرآمدان بومی بتوانند با احراز شرایط در کسوت هیأت‌ علمی جذب در دانشگاه ایلام جذب شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، وی خاطرنشان کرد: فرصت ثبت‌نام در سامانه نور رضوی از 24 بهمن شروع شده و تا 6 اسفند ادامه خواهد داشت و بعد از آن مراحل بررسی پرونده‌‌های متقاضیان در هیأت اجرایی جذب و گروه‌های آموزشی آغاز می‌شود.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
حداکثر سن چقدر باید باشه؟
نظر شما
ادامه