کد خبر: ۵۵۶۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با اهدای لوح به بانوان شاغل در دامپزشکی استان از عملکرد آنان همراه با دقت نظر، حساسیت، وجدان کاری و... تقدیر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، جشن ولات با سعادت دخت نبی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س)، صبح امروز شنبه 26 بهمن ماه در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

ابتدی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین «احمد رضا کیانی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه اداره کل دامپزشکی استان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت ام ابیها، حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین ولادت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در ادامه به تشریح جایگاه معنوی ائمه اطهار و به خصوص شخصیت آسمانی و ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و در وصف مقام والای این بانوی بزرگوار مطالبی را بیان نمود.

سپس «مهدی قلی قاسمی» مداح اهل بیت در وصف کرامات حضرت زهرای مرضیه (س) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

«دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) به تمامی کارکنان و تشکر و قدردانی از زحمات همکاران خانم شاغل در دامپزشکی استان، آنان را افرادی با لیاقت اعلام کرد که گاهاً تلاش ها و خدمت های ایشان دیده نمی شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اظهار داشت: دقت نظر، حساسیت و وجدان کاری که خانم ها در انجام وظایف و مسئولیت های خود دارند سبب اطمینان خاطر در مجموعه شده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از بانوان شاغل در اداره کل و شبکه های دامپزشکی استان اصفهان تقدیر گردید.

شایان ذکر است به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) با دعوت از همسر «شهید رضا جعفری» از همکاران شهید 8 سال دفاع مقدس به پاس زحمات، فداکاری ها، صبر و استقامت ایشان تجلیل به عمل آمد.
 
 


 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
چند نفرن؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
0
0
دستشون درد نكنه به ما كه تو ......... در باب پاكدستي مدير كل سخنراني كردند و آخر سر هم از آقايان تقدير كردند باز دم مدير كل اصفهان گرم كه در روز زن به بانوان اداره شون اهمييت دادن
نظر شما
ادامه