کد خبر: ۵۵۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

سرپرست شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: دارو و درمان دامپزشکی سالهاست به بخش خصوصی واگذار شده و بیشتر فارغ التحصیلان این رشته در این بخش اشتغال دارند؛ شهرستان خوشاب در حال حاضر دارای دو دفتر اشتغال به امور درمانی و یک مرکز فروش داروی دامی به همراه مرکز مایه کوبی وابسته می باشد که بخش اعظمی از دارو و درمان شهرستان را پوشش می دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبکه دامپزشکی خوشاب، «محمود ترخاصی» در ادامه افزود: برای بخش های مشکان و نوده انقلاب نیاز به ایجاد مراکز درمانی و دارویی توسط بخش خصوصی می باشد و فرصت شغلی مناسبی برای دامپزشکان و فارغ التحصیلان این رشته در شهرستان خوشاب وجود دارد. این شبکه همکاری لازم را   جهت پیگیری و صدور مجوزهای مرتبط با اشتغال دامپزشکان در بخش خصوصی این شهرستان را انجام خواهد داد و مکاتبه ای هم در این زمینه با رئیس محترم نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی انجام داده است.

وی اظهار کرد: شهرستان خوشاب دارای 1500 راس دام سنگین (گاو و گوساله) می باشد که با توجه به وسعت و موقعیت شهرستان و در دسترس بودن علوفه مناسب برای تغذیه دام ها آمار قابل توجهی نیست و این استعداد در این شهرستان جهت تاسیس و فعالیت گاوداریهای صنعتی شیری وگوشتی وجود دارد که کارآفرینان می توانند در صنعت دامپروری این شهرستان سرمایه گذاری کنند و کشاورزی زمانی سوددهی مناسبی دارد که در خدمت دامپروری باشد و خام فروشی صورت نگیرد؛ این شهرستان ظرفیت لازم را برای ایجاد زنجیره کامل تولید دارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
0
0
سلام اگردامدارهستین ویادوست یااشناسراغ دارین که دامدارباشدوبرای دام نیازبه خوراکدام یاکاه نیشکرنیازداشته باشدماازخوزستان ازشرکت تولیدکننده ومعتبرخوراک وکاه برایتان درهراستانی که باشین براتون ارسال میکنیم درصورت نیازعکس ازمحصولات ونمونه ازمحصولات براتون میفرستیم۰۹۳۶۴۱۸۰۴۶۵-۰۹۱۶۸۳۴۲۸۷۹باتشکر
نظر شما
ادامه