کد خبر: ۵۵۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی گفت: فعالیت های پژوهشی موسسه رازی در زمینه بیماری های طیور در تصمیم گیری و برنامه ریزی های کلان سازمان دامپزشکی موثر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علیرضا اکبرشاهی» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری پانل نیوکاسل در هفتمین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور با استقبال از سخنرانی های تخصصی و به روز محققان موسسه رازی در این پانل، گفت: تحقیقاتی مفید در زمینه بیماری های طیور در این موسسه انجام شده که در پانل ها به خوبی نمود داشت و سازمان دامپزشکی از آنها استقبال می کند.

وی افزود: پیوستگی و خروجی محور بودن مقالات از ویژگی بارز تحقیقات ارائه شده توسط پژوهشگران موسسه رازی بود؛ به ویژه مقالاتی که منجر به تغییر در واکسن و یا تغییر و بهبود در سیستم تولید واکسن شده و برای سازمان دامپزشکی به منظور رفع نیازهای بازار بسیار کمک کننده است.

دکتر اکبرشاهی در ادامه با تاکید بر لزوم تعامل بیش از پیش این دو مجموعه با یکدیگر، به حضور نمایندگانی از سازمان دامپزشکی در کمیته های تخصصی تحقیقات دامپزشکی موسسه رازی اشاره کرد و یادآور شد: این نشست ها به دعوت موسسه رازی برگزار شده و فرصتی مناسب به دو طرف می دهد تا در مورد مسائل و مشکلات مبتلا به صنعت دامپزشکی کشور بحث و گفت و گو کنند و به نتیجه ای مشترک دست یابند.

وی اضافه کرد: فعالیت های پژوهشی موسسه رازی در زمینه بیماری های مختلف طیور از جمله بیماری نیوکاسل و تحقیقاتی که منجر به حل مشکل شود به حتم در تصمیم گیری های کلان این سازمان موثر است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
تصمیم گیری های کلان سازمان را هم دیدیم که چگونه پشت درهای بسته و بصورت جلسات انفرادی نهایت دونفره گرفته می شود
نظر شما
ادامه