کد خبر: ۵۵۴۴۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر قاسم رضائیان‌زاده» افزود: تحریم و مشکلات مالی و محدودیت‌های انتقال ارز مانع تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی داروهای دام و طیور و مواد افزودنی واکسن‌ها نشده است ...
 
 

حکیم مهر: معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به خودکفایی ایران در تأمین داروهای دام و طیور گفت: با توجه به اینکه در کشور ۹۵ درصد داروهای دام و طیور تولید می‌شود، هیچ مشکلی در زمینه تأمین و تولید این داروها نداریم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر قاسم رضائیان زاده» بعدازظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی واحد تولید واکسن طیور سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران به لحاظ تولید و تأمین داروهای ویژه دام و طیور کشوری توانمند است، چراکه 95 درصد داروها در این بخش در داخل کشور تولید می‌شود.

وی از فعالیت 110 واحد تولیدی در کشور در حوزه تولید دارو، مواد مکمل و ضدعفونی خبر داد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به وجود برخی کمبودها در حوزه تولید واکسن مورد نیاز طیور در کشور، با تأکید بر رفع این کمبودها و مشکلات موجود گفت: 40 درصد واکسن مورد نیاز طیور در ایران تولید می‌شود.

رضائیان زاده احداث واحد تولیدی واکسن طیور در سمنان را برطرف‌کننده بخشی از نیاز کشور به تولید واکسن طیور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تحریم و مشکلات مالی و محدودیت‌های انتقال ارز مانع تأمین مواد اولیه واحد‌های تولیدی داروهای دام و طیور و مواد افزودنی واکسن‌ها نشده است و خوشبختانه در کشور تولید داروهای دام و‌ طیور روبه‌جلو در حال حرکت است و روندی افزایشی و توسعه‌ای دارد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور در حوزه‌های مختلف در حال توسعه است.

رضائیان زاده بیان داشت: صنعت دارویی دام و طیور در کشور فعال و پویاست و‌ گواه این مدعا ایجاد 60 هزار فرصت شغلی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

وی در مورد اقدامات انجام‌شده سازمان دامپزشکی کشور در زمینه کنترل بیماری‌های دام و طیور نظیر آنفلوانزای حاد پرندگان و تب برفکی و بیماری آبزیان گفت: موفقیت‌های چشمگیری این سازمان در این حوزه داشته است.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
4
بله شما پشت میز پنت هاووس سازمان نشستین مشکلی ندارین، پاشین برین بانک مرکزی و جهاد ببینین واردکننده های مواد اولیه و محصولات چه چالش های دارند
ناشناس
|
Singapore
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
4
پس بی زحمت ۳ میلیون دز تب برفکی بفرستید استان.... لازم داریم
کلینیسین
|
Switzerland
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
4
مشکل فقط تولیددارو های بی کیفیت در داخل کشوره
وباپورسانت وسفرهای خارجی به کلینیسین های شاخص وتخفیف های شصت درصدی به داروخانه هابااین داروهای بی کیفیت دمارازروزگاردام ودامداردرآورده اند
حقیقتش تولیدداروبامواداولیه درجه ۳چینی هم نیست
خیانت به دامداران است
آره برادر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
1
1
با تشکر از زحمات جناب معاون که در این خصوص ترتیبی اتخاذ دادند و با تسریع واردات واکسن های هندی از افزایش قیمت ها و کمبود های احتمالی پیشگیری فرمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
2
............... لطفا همین الان بگویید واکسن AE از کجا تهیه کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ای بابا مصاحبه بوده و چیزی گفته شده شما چرا اینقدر جدی گرفته اید، ..........................
نظر شما
ادامه