کد خبر: ۵۵۴۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: استان با 70 مورد داروخانه دامپزشکی، 76 مورد مرکز درمانی، یک بیمارستان و 57 مرکز مایه کوبی عملیات پیشگیری و درمان را در جمعیت دام و طیور انجام می‌دهد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر امید حاج محمدی» ضمن تبریک فرار رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به قیاس عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه تشخیص و درمان دامپزشکی قبل و بعد از انقلاب، اظهار داشت: در مدت فوق شاهد پیشرفت های چشمگیر در این حوزه هستیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت دامی یکی از مهمترین سرمایه های ملی کشور است و نقش بسیار مهمی در تامین سلامت و تامین غذایی جامعه دارد، بنابراین حفظ و حراست این سرمایه عظیم بسیار حائز اهمیت است و برقراری سیستم دارو و درمان در این حوزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمانشاه با داشتن 10 شرکت پخش استانی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: طی مدت پیروی انقلاب اسلامی تاکنون 70 مورد داروخانه دامپزشکی، تعداد 76 مورد مرکز درمانی، یک بیمارستان و 57 مرکز مایه کوبی عملیات پیشگیری و درمان را در جمعیت دام و طیور انجام می‌دهد.

این مسؤول ادامه داد: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه مسؤول نظارت به حسن اجرای چرخه فوق است و همه اقلام دارویی در سامانه خدمات دارویی قابلیت رصد و پایش را دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه به خدمات صورت گرفته سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: صدور پروانه شرکت های پخش واکسن و دارو و همچنین مراکز مایه کوبی توسط سازمان نظام دامپزشکی انجام شده است.

حاج محمدی به نظارت بر عملکرد مرکز دارویی و درمانی استان کرمانشاه در عرصه دامپزشکی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر تمام شرکت های پخش دارای مسؤول فنی و مدیریت پخش هستند و ماهانه حداقل یکبار از مراکز دارویی و درمانی استان از سوی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بازدیدهای نظارتی به عمل می‌آید.

وی گفت: برقراری رصد و پایش قیمت دارو، واکسن و اقلام استراتژیک و تهیه هفتگی گزارش عملکرد و ارسال به سازمان دامپزشکی و سازمان جهادکشاورزی از دیگر اقدامات این حوزه است.

این مسؤول به راه‌اندازی سامانه خدمات دارویی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: در این سامانه همه اقلام دارو و واکسن از تولید، پخش سراسری و استانی و داروخانه در این سامانه ثبت می‌شود و اقلام دارویی قابلیت رصد و پیگیری دارند

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
0
0
خدا زیاد کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
0
لطفا مدیرکل محترم گزارشی از اخرین وضعیت واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی ارائه نمایند ببینیم وضعیت واکسیناسیون چطوریه ؟ دامدارهای بیچاره بشدت گرفتار کمبود واکسن تب برفکی هستند امیدواریم در این خصوص با پیگیری بیشتر مشکلشون رو حل کنید
فرشادجعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
سلام ازعشایرشهرستان کنگاورایل جمورهستم های پارسال می انداختیم دوملیون پول درآوردیم امسال دوباره تخلفاتشان شروع شده برای هربارتزریق دار هفت ملیون وپانصدهزار پول آن میشه بایدچکارکنیم دوبارباید15ملیون بدهیم بااین گوشت ارزانی کی باید جلو گرانی دارو بگیره قیمتها7برابرشده خواهش دارم پیگیری کنید
نظر شما
ادامه