کد خبر: ۵۵۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در گردهمایی روسای شهرستان های استان که در شهرستان گناباد و با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، اظهار کرد: رصد و پایش دارویی را به جد پی گیر باشید تا تخلفی رخ ندهد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» افزود: در حوزه دامپزشکی به جهت وظیفه مندی در خصوص تامین سلامت دام و فرآورده های خام دامی و پیشگیری از بیماری های مشترک وظیفه سنگینی را عهده دار بوده و در این زمینه با کمبودهایی روبرو هستیم.

وی گفت: به جهت تامین اعتبارات و تامین برخی واکسن های دامی دچار کمبود هستیم که در حال پی گیری برای رفع این معضلات هستیم اما همکاران ما با تلاش جهادی اجازه نداده اند تا خللی در ارائه خدمات صورت پذیرد.

وی یادآور شد: با توجه به سرمای هوا از بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نگران هستیم و لازم است مراقبت ها و بازدیدها به طور کامل انجام شود.

شریعتی تصریح کرد در رصد و پایش داروهای دامی اقدامات خوبی انجام شده و لازم است آمار موجودی و مصرفی دارو و واکسن با سامانه جی آی اس تطبیق داده شود تا از هر گونه سودجویی برخی افراد متخلف در این زمینه جلوگیری شود.

وی گفت: در خصوص تب برفکی لازم است اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی به طور کامل صورت بگیرد تا هیچ مخاطره ای از جانب این بیماری صنعت دامپروری استان را تهدید نکند .
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
7
رصد و پایش با هدف بررسی و دقت در روند توزیع صحیح واکسنها و داروها کار سنجیده و اساساً نقش نظارتی دامپزشکی هست ولی بررسی قیمت دارو و واکسن ربطی به وظایف سازمانی دامپزشکی ندارد و معلوم نیست رئیس سازمان دامپزشکی کشور با چه منطقی همکاران را ملزم به انجام وظیفه ادارات دیگر نظیر تعزیرات و .... کردند . به جای افزایش بیهوده وظایف به فکر تامین بودجه و اعتبار در جهت افزایش بهبود معیشتی همکاران باشند . آوردن حق تسری در حکم + به روزکردن حق محرومیت از مطب همانند شاغلین در وزارت بهداشت و ... خواسته اصلی و بحق پرسنل دامپزشکی است .
نظر شما
ادامه