کد خبر: ۵۵۴۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در حوزه تولید و بخش کشاورزی طی ۴۰ سال انقلاب اتفاقات خوبی در ایران افتاده که در گام دوم انقلاب موفقیت های خوبی را رقم خواهد زد و در حال حاضر جایگاه ایران در تولید ماهی قزل آلا رتبه نخست در جهان است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» امروز چهارشنبه در جمع مدیران استانی و شهرستانی با اشاره به موفقیت های کنونی ایران در بخش کشاورزی گفت: هم اینک ایران رتبه اول تولید ماهی قزل آلا در دنیا، رتبه چهارم تولید عسل، رتبه هشتم تولید مرغ، رتبه نهم تخم مرغ و رتبه دهم شیر و در خیلی از محصولات زراعی و باغی رتبه یک تا سوم دنیا را دارد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید به موضوع جوان گرایی بپردازیم، افزود: باید به جوانان اعتماد کرد و تسهیلات و مشارکت در کار و تصمیم گیری به آنان سپرده شود.

وی ضمن اشاره به دانش جوانان گفت: جوانان امروز نسبت به دو دهه قبل، از سطح علم و دانش بالایی برخوردارند که واگذاری امور به مردم و مشارکت آنان جزو اصول موفقیت در گام دوم انقلاب است.

در سفر رییس سازمان دامپزشکی به شیروان همچنین عملیات اجرایی ساخت مجتمع مرغ تخم گذار با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه، گلخانه محصولات صیفی یک هکتاری و طرح سایه بان ۱.۵ هکتار از باغ های زردآلو و هلو آغاز شد و طرح های سیستم آبیاری نوین و پرورش بره پرواری به بهره برداری رسید.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
2
باز هم رتبه اول
بر حسب کدام امار؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
من کاری به رتبه ایران در جهان ندارم ولی استان چ و ب در کشور رتبه اول را در تولید قزل آلا دارد
یه نگاهی به اوضاع دامپزشکی اون استان با وجود دو دانشکده دامپزشکی بیندازید و شاید تاسف بخورید
مهشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
آقای دکتر رفیعی پور شما متولی بهداشت تولید دامی هستید.آمار تولید باید توسط همکاران جهاد کشاورزی که متولی تولید هستند ارائه بشه.
...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
حالا اگر آمار تولید را داشته باشند که براش برنامه ریزی بهداشتی داشته باشند شما مشکلی دارید
نظر شما
ادامه